Kar se tiče prekratke varnostne razdalje se kar strinjam. Slovenceljni nismo sposobni držati prave varnostno razdaljo in prej ali slej najdeš prenapeteža, ki se ti prilima na rit, čeprav je na obeh pasovih kolona.
To se je meni zgodilo dva dni nazaj, peljem po cesti pribl. 45km/h s skolesom,ko se mi na zadnje kolo obesi tovornjakar,ves živčen me hoče prehiteti v nepreglednem ovinku,ker mu ne rata,se mi še bolj prilepi za zadnje kolo in… ...prikaži več pritiska na gas. Imel sem ga že vrh glave,ter se postavil na sredino ceste, nakazal z levo roko ,da bom spremenil smer (zavil levo na stransko cesto) in mu v slovo pomahal z desno roko,nakar se je vsedel na hupo in me besno spremljal, ko sem se peljal po svoji poti!!!
Ima prav,polovica jih ne zna pravilno voziti,so arogantni brez vozniške kulture ali spoštovanja do drugih.da bi komu dal prednost bog ne daj,se raje ustreli
Vsi normalni se vključijo v desni pas takoj, ko je mogoče....prepotentneži pa, ko jim zmanjka ceste...in taisti so si izmislili pravilo zadrge, da bodo lahko še naprej prepotentni...
Ne, Slavko, nimaš prav. Voziti je treba do KONCA voznega pasu, naj bo to desni ali levi, torej DO delovne zapore. Takšna so pravila, šele nato se začne izvajati 'veriga'. Če se bo ves promet že 1 kilometer pred zaporo… ...prikaži več zvrstil na en pas, se bo ustvaril zastoj. Tako da niso prepotentni tisti, ki vozijo do konca, ampak samo poznajo pravila, ki jih vsi več kot očitno ne.
Slavko, Vas razumem. V praksi je res bolje, če se vključiš čimprej, ker zadrga pri nas ne deluje - čeprav je hitrejša. Če pa je zoožitev narejena tako kot se zagre, pa, če na koncu stoji policija in kasira, pa… ...prikaži več je zadrga dokazano najhitrejši način. Je pri nas še kar nekaj tega - dva počasna pasova sta hitrejša od enega hitrega, počasen dvosmerni je hitrejši od enosmernega, počasna zvezna vožnja je hitrejša od pulzirajoče. V praksi pa to vedno zje** voznik, ki red podre. (kje je že policija?)
Ja, predvsem, ko je cca 50 metrov do zapore in še vedno tiščijo prav do zadnjega mm ceste in potem prepotentno brez pogledat zapeljejo na desni pas...in ti še sredinec kažejo, ker se jim nisi umaknil vsaj 25 metrov bolj… ...prikaži več v desna, da ONI lahko peljejo naprej nemoteno....da zadrga deluje.....zelo
@tadej jezek lep video....sem videl zadnjič v praksi po lj obvoznici kako deluje...točno tako, kot sem napisal...mala luknja pa bi takoj šli vsi iz leve v desen pas...pa še sredinec mi je pokazal, ker NJEGA (5 avtomobil, ki se je… ...prikaži več želel vključiti) nisem spustil noter...na tak način zadrga nebo delovala...pa lahko tukaj pametujete kolikor želite...
Ona ima vedno prav,čeprav brez plonk listka ne zmore skupaj spraviti niti enega samega pametnega stavka. Zna le-mi bomo,mi zmoremo,mi smo bla bla bla....
Kobila, če ti reče dober dan, moraš pogledat na uro če je res dan. Ona je politčni Cimerotič. Škoda vsakega članka in ene besede za njo. Če pa kdo nasede njenim besedam, pa priporočam... saj veste kero ustanovo.
Delno se z ga.Bratušek strinjam. Včeraj zgodaj popoldne zastoj na S-V Lj obvoznici, kljub temu da so bila dela oz. je bil zaprt le odstavni pas... zakaj? Odstavni pas in rahlo znižanje omejitve hitrosti ne bi smelo vplivati na pretočnost,… ...prikaži več saj oba vozna pasova sta bila odprta in takoj po območju gradbišča ni bilo več zastoja! Gre se le za šalabajzarsko vedenje določenih voznikov, ki so nekakšna mešanica nestrpnih dirkačev, ki vsem rinejo v rit in pa FB novinarjev.
g. Leban - se strinjam - kultura vožnje je nizka, znanje je treba osveževati, ampak: našteto velja do do določene gostote prometa (in kdo je pooblaščen za nadzor tega?). Tovornjaki varnostne razdalje ne držijo, pa je predpisana. Kdo razen državnih… ...prikaži več organov naj bi izvajal nadzor in "vzgajal" voznike z ustreznimi "motivacijami"? Kdo razen države naj bi uzakonil dodatna izobraževanja za starejše voznike? (Tako pa še vedno buzerirajo z vzvratnim bočnim parkiranjem, ne trenirajo pa vključevanja na AC)
Se kar strinjam z njo. Kaj in kdo vse danes vozi po cesti, je še sreča,da nimamo več nesreč in zastojev. Vsak drugi gleda v telefon,eni izsiljujeo,drugi se spet vlečejo kot megla po cesti...!!! Premalo pozornosti pa je na voznikih… ...prikaži več kombijev, ki so agresivni in zelo nestrpni, poleg tovornjakarjev!!!
Ok, kultura slovenskega voznika je na nuli, za to ni kriva ministrica, a kljub temu mislim, da bi bilo Bratuškovo potrebno odstraniti iz slovenske politike.
Fotograf pa jo je ujel v avtu kok kakšno hudo divo, ki beži pred paparazzi. Ha ha ha
Hmja, v bistvu je, ker je ministrica. (in vsi ostali v vladi tudi, seveda!) Aktivno bi morala zagovarjati dejanja, ideje, predloge, ki bi stanje izboljševali - od podrejenih zahtevati konkretne predloge in načrte in nove cilje, ki vodijo proti rešitvi… ...prikaži več ... ... izjava, da bi bilo manj prometa, če se ne bi toliko vozili (ker to je v bistvu izjava, da smo vozniki krivi za gnečo) pa je ...
... smešna, ampak točna. (tega ji potem res ne moremo očitati :-)
Sem šel danes na oglede v LJ. Bilo je boljše od pričakovanj. Strogo sem se levega pasu, ker na desnem kamionarji ubijajo in bil hitrejši od tistega, ki je stalno menjal pasova.
SDS bo rešil prometni kolaps ...na Marsu ! Kreteni so bili v vladi tri krat in ničesar spremenili na bolje . Varnostna razdalja je prav gotovo eden izmed glavnih vzrokov za zastoje . Glavni vzrok je KULTURA VOZNIKOV !
Kar se tiče prekratke varnostne razdalje se kar strinjam. Slovenceljni nismo sposobni držati prave varnostno razdaljo in prej ali slej najdeš prenapeteža, ki se ti prilima na rit, čeprav je na obeh pasovih kolona.
To se je meni zgodilo dva dni nazaj, peljem po cesti pribl. 45km/h s skolesom,ko se mi na zadnje kolo obesi tovornjakar,ves živčen me hoče prehiteti v nepreglednem ovinku,ker mu ne rata,se mi še bolj prilepi za zadnje kolo in… ...prikaži več pritiska na gas. Imel sem ga že vrh glave,ter se postavil na sredino ceste, nakazal z levo roko ,da bom spremenil smer (zavil levo na stransko cesto) in mu v slovo pomahal z desno roko,nakar se je vsedel na hupo in me besno spremljal, ko sem se peljal po svoji poti!!!
Ima prav,polovica jih ne zna pravilno voziti,so arogantni brez vozniške kulture ali spoštovanja do drugih.da bi komu dal prednost bog ne daj,se raje ustreli
Bratuškova in Leban ste oba nekje na isti "strokovni" valovni dolžini... Teoretika, ki pa z realnostjo nekako ne funkcionira najboljše.
Vsi normalni se vključijo v desni pas takoj, ko je mogoče....prepotentneži pa, ko jim zmanjka ceste...in taisti so si izmislili pravilo zadrge, da bodo lahko še naprej prepotentni...
Ne, Slavko, nimaš prav. Voziti je treba do KONCA voznega pasu, naj bo to desni ali levi, torej DO delovne zapore. Takšna so pravila, šele nato se začne izvajati 'veriga'. Če se bo ves promet že 1 kilometer pred zaporo… ...prikaži več zvrstil na en pas, se bo ustvaril zastoj. Tako da niso prepotentni tisti, ki vozijo do konca, ampak samo poznajo pravila, ki jih vsi več kot očitno ne.
Slavko, Vas razumem. V praksi je res bolje, če se vključiš čimprej, ker zadrga pri nas ne deluje - čeprav je hitrejša. Če pa je zoožitev narejena tako kot se zagre, pa, če na koncu stoji policija in kasira, pa… ...prikaži več je zadrga dokazano najhitrejši način. Je pri nas še kar nekaj tega - dva počasna pasova sta hitrejša od enega hitrega, počasen dvosmerni je hitrejši od enosmernega, počasna zvezna vožnja je hitrejša od pulzirajoče. V praksi pa to vedno zje** voznik, ki red podre. (kje je že policija?)
Zaradi tebi podobnih pa so zastoji. Kjer deluje princip zadrge in nevrivanja, prehitevanja po desni, promet poteka hitreje.
Ja, predvsem, ko je cca 50 metrov do zapore in še vedno tiščijo prav do zadnjega mm ceste in potem prepotentno brez pogledat zapeljejo na desni pas...in ti še sredinec kažejo, ker se jim nisi umaknil vsaj 25 metrov bolj… ...prikaži več v desna, da ONI lahko peljejo naprej nemoteno....da zadrga deluje.....zelo
Slavko pojma nimaš
https://fb.watch/njVFntDn7N/
https://www.facebook.com/ecpp.si/videos/1066696207908144/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
Slavko Slavko, zdaj pa streljaš bedarije da se kar kadi...
@tadej jezek lep video....sem videl zadnjič v praksi po lj obvoznici kako deluje...točno tako, kot sem napisal...mala luknja pa bi takoj šli vsi iz leve v desen pas...pa še sredinec mi je pokazal, ker NJEGA (5 avtomobil, ki se je… ...prikaži več želel vključiti) nisem spustil noter...na tak način zadrga nebo delovala...pa lahko tukaj pametujete kolikor želite...
Saj šivilja skozi prosi za malo potrpežljivosti. On pa ni potrepezljiva. Njen avto ima modre lučke jih prižge in ima absolutno prednost
Ona ima vedno prav,čeprav brez plonk listka ne zmore skupaj spraviti niti enega samega pametnega stavka. Zna le-mi bomo,mi zmoremo,mi smo bla bla bla....
Ve dont ned mani!!!
Kobila, če ti reče dober dan, moraš pogledat na uro če je res dan. Ona je politčni Cimerotič. Škoda vsakega članka in ene besede za njo. Če pa kdo nasede njenim besedam, pa priporočam... saj veste kero ustanovo.
Fredi IQ 34 !
Če ti je lažje zaokroži na 0. Me ne gane .
Delno se z ga.Bratušek strinjam. Včeraj zgodaj popoldne zastoj na S-V Lj obvoznici, kljub temu da so bila dela oz. je bil zaprt le odstavni pas... zakaj? Odstavni pas in rahlo znižanje omejitve hitrosti ne bi smelo vplivati na pretočnost,… ...prikaži več saj oba vozna pasova sta bila odprta in takoj po območju gradbišča ni bilo več zastoja! Gre se le za šalabajzarsko vedenje določenih voznikov, ki so nekakšna mešanica nestrpnih dirkačev, ki vsem rinejo v rit in pa FB novinarjev.
Težke tovarnjake spraviti z avtocest pa je problem rešen.
Na vlak baje ne gre, ker proge ne bi prenesle take teže ... Da k0zlaš ...
g. Leban - se strinjam - kultura vožnje je nizka, znanje je treba osveževati, ampak: našteto velja do do določene gostote prometa (in kdo je pooblaščen za nadzor tega?). Tovornjaki varnostne razdalje ne držijo, pa je predpisana. Kdo razen državnih… ...prikaži več organov naj bi izvajal nadzor in "vzgajal" voznike z ustreznimi "motivacijami"? Kdo razen države naj bi uzakonil dodatna izobraževanja za starejše voznike? (Tako pa še vedno buzerirajo z vzvratnim bočnim parkiranjem, ne trenirajo pa vključevanja na AC)
Logično Golobova vlada ni nič kriva za vse so krivi državljani.
Se kar strinjam z njo. Kaj in kdo vse danes vozi po cesti, je še sreča,da nimamo več nesreč in zastojev. Vsak drugi gleda v telefon,eni izsiljujeo,drugi se spet vlečejo kot megla po cesti...!!! Premalo pozornosti pa je na voznikih… ...prikaži več kombijev, ki so agresivni in zelo nestrpni, poleg tovornjakarjev!!!
Ali je etično, da mi oseba, ki si je kupila ministrski stolček očita, da sem neodgovoren voznik🤔
Ok, kultura slovenskega voznika je na nuli, za to ni kriva ministrica, a kljub temu mislim, da bi bilo Bratuškovo potrebno odstraniti iz slovenske politike. Fotograf pa jo je ujel v avtu kok kakšno hudo divo, ki beži pred paparazzi. Ha ha ha
Hmja, v bistvu je, ker je ministrica. (in vsi ostali v vladi tudi, seveda!) Aktivno bi morala zagovarjati dejanja, ideje, predloge, ki bi stanje izboljševali - od podrejenih zahtevati konkretne predloge in načrte in nove cilje, ki vodijo proti rešitvi… ...prikaži več ... ... izjava, da bi bilo manj prometa, če se ne bi toliko vozili (ker to je v bistvu izjava, da smo vozniki krivi za gnečo) pa je ... ... smešna, ampak točna. (tega ji potem res ne moremo očitati :-)
bolj fukjene osebe ne moreš srečati, kakor je ona.
Kupi si ogledalo !
Leon, odjebi milo rečeno.
In niso samo problem avtoceste.Sploh reginalne ceste so iz leta v leto v slabšem stanju ker je njihova obnova popolnoma zastala!!!
Sem šel danes na oglede v LJ. Bilo je boljše od pričakovanj. Strogo sem se levega pasu, ker na desnem kamionarji ubijajo in bil hitrejši od tistega, ki je stalno menjal pasova.
SDS bo rešil prometni kolaps ...na Marsu ! Kreteni so bili v vladi tri krat in ničesar spremenili na bolje . Varnostna razdalja je prav gotovo eden izmed glavnih vzrokov za zastoje . Glavni vzrok je KULTURA VOZNIKOV !
tega fukin kretena iz videa novinarke bi komot prijavili policiji. Kranjčani so znani, da ne znajo vozit.
Da nisi ti to sam in ne kamionar ?
nisem. da bi bil kranjčan bi se verjetno fental
Kdaj se bo ga. Bratušek vozila v slćbo z avtobusom ali vlakom - to bi res rada videla.