Že nekoč smo imeli plačilo cestnine na avtocesti glede prevožene poti od točke A - B. In kaj je tu neka umetnost. Ja problem je v tem, da se danes ogromno ljudi vozi v LJ v službo (ker je v… ...prikaži več SLO vsa "smetana" podjetij v LJ). Problem je za uporabnike tedenske ali mesečne vinjete, ki se v letu pojavi 2x - 3x. Pa še prevoženi km nima veliko za tisto ceno. Zato podpiram koliko prevoziš, toliko plačaj. Zakaj potem pri registraciji vozila neplačamo vsi enako cestnino za vozilo (največji razred)?
V končni fazi si poglejte, koliko se je plačevalo za tisto na/km, in koliko te sedaj stane tedenska vinjeta. Ko boste to pogledali, mislim, da boste utihnili. Takrat me je namreč pot do LJ in nazaj stala (1,9€ + 2,3€)*2… ...prikaži več . To znaša 8,4€. Pri tem ni upoštevan še ena cestninska na A5 in inflacija. Torej ena pot bi me po starem stala skoraj toliko, kot danes tedenska vinjeta. In potem berem to jamranje.
Če je to predrago, pa ajd na navadno cesto. No na določenih odsekih ni razlike. Tam je pa potrebno priračunati še kakšen pozdrav ali sliko od policije. Te zna na koncu več stati.
Napišeš preverjena dejstva in minusi. Povejo, kako slabo ljudje razmišljajo. Potem pa ni čudno, nekdo piše, da Evropa ni napadena, ko pa Evrazijska država napade Evropsko (ne EU, ker nekaterim to zgleda ni jasno). Potem se napišejo podatki iz starega… ...prikaži veča preverjenega vira (nekateri se boste morali naučiti uporabljati internet) in se talajo minusi. Pač vse skup kaže na nizek nivo.
Ta predlog, je pa pri nas težko izvedljiv, ker še to kar imamo od železnice je lapsus. Kaj še le, da bi tovonjake dali na vlak, ko pa komaj prevažajo potnike in potrebni tovor. Vprašanje pa je kdaj bi bila… ...prikaži več izgrajena ustrezna železniška proga za tovorna vozile? Če je že drugi tir in Karavnški predor tako valik zalogaj (problem časovnice in denarja).
če kdo misli, da so samo kamioni problem, je prekleto kratek ... kdor se ukvarja s prometom, ve zakaj gre, ampak pri nas je čista indolenca do vsega, ker se ne več kje še kaj pokrasti, oz. če nič za… ...prikaži več ukrasti, nihče nič ne premakne, tako je in nič drugače
me tole spominja na dvotarifni elektro sistem , se pravi prali in kuhali bomo ponoči ali ob nedeljah, žarnice mamo pa že varčne, vsaj to ... ne vem ali se mi samo zdi , ali je možno da vse te… ...prikaži več politike čas prehiteva ... ne vem, mogoče so samo prebliski
Ponoči se lahko pelješ samo na dopust. Veliko služb se začne ob 9h in konča ob 17h. Bomo/bodo morali v pisarno že ob 4h zjutraj? Pa ne mi z javnim prevozom. Če želim z vlakom, traja vožnja 2,5 ure v… ...prikaži več eno smer, s tem da sploh ne štejem čakanja: iz vasi do žel. postaje imam 30 min peš, vožnja do LJ traja 1,5 ure, potem imam od železniške postaje do službe še pol ure peš (ali s trolo, ker so po LJ stoječe kolone).
Zahvala gre nesposobnim na darsu, ki ne znajo gradbišč organizirati zaporedno in zgoščeno. kar pomeni, da če ti manjka kadra odpiras gradbišča , ko ni dopustov med delavci in ko imas polne ekipe. delas nadure, delas ponoci, kjer se sme… ...prikaži več in da. skratka. gradbisce imas odprto cim manj casa. tako kot to delajo britanci, kitajci, nizozemci, nemci in se kdo. nase kreljoti pa odprejo gradbisce za 5 mesecev pol se pa par delavcev sprehaja na vsakem izmed njih. vse bi jih nagnal delat na gradbisce.
Naj EU v celoti plača tretji pas na glavnih slovenskih avtocestah, saj so - odkar smo v EU - en celoten pas zasedli tovornjaki, ki prevažajo tovor v EU...
začnite uporabljat javni prevoz al se pa preselte v Ljubljano in nehite jamrat...če pa še to nočte, pa dejte odpoved in si najdite službo v bližini vašega kraja ali pa začnite kmetovat, če ste z vasi...prvo kot prvo bi blo… ...prikaži več itak treba popolnoma ukinit povračilo stroškov za prevoz na delo, pol se pa pejte...
Kulturno in logično razloženo. Pa ja, nekako bi morali rešit "problem", da nekdo kupi vinjeto, čeprav vozi in obremenjuje avtoceste 1x na mesec, ali pa nekdo, ki čisto vsak dan. Nimam nič proti, da solidarno prispevam nekaj, sam rabim izredno… ...prikaži več malo, pa vseeno bi morda neka razlika morala bit.
se strinjam z EU, da se poenoti vse avtoceste po EU ... naj se lepo ukine DARS in naj upravljanje in gradnjo prevzame neka enotna EU firma, prav tako naj ta firma odloča, oz. prepove oglaševalske panoje ob vseh EU… ...prikaži več avtocestah ... stvar rešena
V mesecu juniju, juliju in avgustu bi morali uvesti vožnjo za vse kamione po AC po Sloveniji od 20ure do 06 ure. 7 dni v tednu. Čez dan samo kamioni z hitro pokvarljivo hrano !
Gospod Golob ne se norca delat. Železnice od Franca Jožefa le obnavljajo in pleskajo. Potrebujemo milijarde za nove hitre proge, drugače nam ni pomoči. Hitrost vlakov so nižje kot pred stoletjem! Nemumnost ne pozna meja, pojdite v tujino pa boste… ...prikaži več videli. Le čez mejo v Avstrijo ali še bolje Nizozemsko ali Anglijo.
Ceno letne vinjete spustiti na kakšnih 70 ali maksimalno 80 Evrov za letno uporabo. Dela na obvoznici naj mirujejo med junijem in koncem septembra. Pa ideja o omejitvi vinjete za čas vožnje se mi zdi bolna. Sicer glede na to,… ...prikaži več da so to predlagali sektaši, me to ne čudi. Ampak da se PV tudi nagiba k temu, me pa žalosti. Upam, da se je zmotil oz. prenaglil. Drugače se pa že nevarno igra s funkcijo, ki jo ima. Narod si bo večino njegovih idej čez slaba tri leta zapomnil. Njegov položaj bo ogrožen.
Že nekoč smo imeli plačilo cestnine na avtocesti glede prevožene poti od točke A - B. In kaj je tu neka umetnost. Ja problem je v tem, da se danes ogromno ljudi vozi v LJ v službo (ker je v… ...prikaži več SLO vsa "smetana" podjetij v LJ). Problem je za uporabnike tedenske ali mesečne vinjete, ki se v letu pojavi 2x - 3x. Pa še prevoženi km nima veliko za tisto ceno. Zato podpiram koliko prevoziš, toliko plačaj. Zakaj potem pri registraciji vozila neplačamo vsi enako cestnino za vozilo (največji razred)?
V končni fazi si poglejte, koliko se je plačevalo za tisto na/km, in koliko te sedaj stane tedenska vinjeta. Ko boste to pogledali, mislim, da boste utihnili. Takrat me je namreč pot do LJ in nazaj stala (1,9€ + 2,3€)*2… ...prikaži več . To znaša 8,4€. Pri tem ni upoštevan še ena cestninska na A5 in inflacija. Torej ena pot bi me po starem stala skoraj toliko, kot danes tedenska vinjeta. In potem berem to jamranje.
Če je to predrago, pa ajd na navadno cesto. No na določenih odsekih ni razlike. Tam je pa potrebno priračunati še kakšen pozdrav ali sliko od policije. Te zna na koncu več stati.
Aja zgornji podatki so iz cenika, ki je stopil v veljavo 1.1.2007. http://www.cestnina.si/?id=197
Pa še nekaj:Buh ne daj, da se človek pelje na Jesenice ali Koper. Je bilo v enem dnevu lahko več kot tedenska vinjeta.
vinjete se še vedno bolj splacajo. Za enkrat v lj pa se tudi po magistrali da. večkrat probal.
Napišeš preverjena dejstva in minusi. Povejo, kako slabo ljudje razmišljajo. Potem pa ni čudno, nekdo piše, da Evropa ni napadena, ko pa Evrazijska država napade Evropsko (ne EU, ker nekaterim to zgleda ni jasno). Potem se napišejo podatki iz starega… ...prikaži veča preverjenega vira (nekateri se boste morali naučiti uporabljati internet) in se talajo minusi. Pač vse skup kaže na nizek nivo.
V službo ob 3.30 uri! Vse za večjo pretočnost! Najprej naj tovornjake Stefano na železnice!
Ta predlog, je pa pri nas težko izvedljiv, ker še to kar imamo od železnice je lapsus. Kaj še le, da bi tovonjake dali na vlak, ko pa komaj prevažajo potnike in potrebni tovor. Vprašanje pa je kdaj bi bila… ...prikaži več izgrajena ustrezna železniška proga za tovorna vozile? Če je že drugi tir in Karavnški predor tako valik zalogaj (problem časovnice in denarja).
v službo bo šel ob polnoči, potem boš pa do 7:00 zjutraj dremal na kakšnem kavču, bogve kje
Edini pošteni način obračuna je plačilo po prevoženem kilometru glede na razred vozila . Vse ostalo so balkanska posla in krošnjarska preračunavanja .
plačilo po kilometru za 20km/h na ac , po lokalnih gasah pa tam do 50km/h - brezplačno ... meni se zdi logično, a je kdo kaj proti
Kmodri, pred kratkim sem brala, da je nemogoče spraviti tovornjake na železnice, ker tiri niso narejene za tako težo ... Resno. Skoraj me je kap.
Majazmaja, verjetno bi na novih tirih Jesenice-Ljubljana bilo izvedljivo. Realno gledano samo delno.
če kdo misli, da so samo kamioni problem, je prekleto kratek ... kdor se ukvarja s prometom, ve zakaj gre, ampak pri nas je čista indolenca do vsega, ker se ne več kje še kaj pokrasti, oz. če nič za… ...prikaži več ukrasti, nihče nič ne premakne, tako je in nič drugače
me tole spominja na dvotarifni elektro sistem , se pravi prali in kuhali bomo ponoči ali ob nedeljah, žarnice mamo pa že varčne, vsaj to ... ne vem ali se mi samo zdi , ali je možno da vse te… ...prikaži več politike čas prehiteva ... ne vem, mogoče so samo prebliski
Ponoči se lahko pelješ samo na dopust. Veliko služb se začne ob 9h in konča ob 17h. Bomo/bodo morali v pisarno že ob 4h zjutraj? Pa ne mi z javnim prevozom. Če želim z vlakom, traja vožnja 2,5 ure v… ...prikaži več eno smer, s tem da sploh ne štejem čakanja: iz vasi do žel. postaje imam 30 min peš, vožnja do LJ traja 1,5 ure, potem imam od železniške postaje do službe še pol ure peš (ali s trolo, ker so po LJ stoječe kolone).
preseli se v LJ pa je, al daj pa odpoved in najdi službo v bližini svoje vasi ...folk sam neki jamra cele dneve...
Same glupe ideje teh ptičev, ki nimajo stika z realnostjo. Vsaj 1 pameten ukrep ali predlog mi povejte.
Zahvala gre nesposobnim na darsu, ki ne znajo gradbišč organizirati zaporedno in zgoščeno. kar pomeni, da če ti manjka kadra odpiras gradbišča , ko ni dopustov med delavci in ko imas polne ekipe. delas nadure, delas ponoci, kjer se sme… ...prikaži več in da. skratka. gradbisce imas odprto cim manj casa. tako kot to delajo britanci, kitajci, nizozemci, nemci in se kdo. nase kreljoti pa odprejo gradbisce za 5 mesecev pol se pa par delavcev sprehaja na vsakem izmed njih. vse bi jih nagnal delat na gradbisce.
Naj EU v celoti plača tretji pas na glavnih slovenskih avtocestah, saj so - odkar smo v EU - en celoten pas zasedli tovornjaki, ki prevažajo tovor v EU...
In spet nič ne omenjajo dolenjski krak, kako pričakovano.
začnite uporabljat javni prevoz al se pa preselte v Ljubljano in nehite jamrat...če pa še to nočte, pa dejte odpoved in si najdite službo v bližini vašega kraja ali pa začnite kmetovat, če ste z vasi...prvo kot prvo bi blo… ...prikaži več itak treba popolnoma ukinit povračilo stroškov za prevoz na delo, pol se pa pejte...
Kulturno in logično razloženo. Pa ja, nekako bi morali rešit "problem", da nekdo kupi vinjeto, čeprav vozi in obremenjuje avtoceste 1x na mesec, ali pa nekdo, ki čisto vsak dan. Nimam nič proti, da solidarno prispevam nekaj, sam rabim izredno… ...prikaži več malo, pa vseeno bi morda neka razlika morala bit.
V parlamentu so vsi na supstancah,zato se pa nočejo testirat!!!
Pošteno bi bilo tudi da uporabniki plačamo samo 1/2 znesek, saj se praktično vozimo v gužvi po enopasovni cesti
nismo več daleč od IDEJE par-nepar
se strinjam z EU, da se poenoti vse avtoceste po EU ... naj se lepo ukine DARS in naj upravljanje in gradnjo prevzame neka enotna EU firma, prav tako naj ta firma odloča, oz. prepove oglaševalske panoje ob vseh EU… ...prikaži več avtocestah ... stvar rešena
Samo, govora o tretjem pasu ni, to je edina rešitev, vse ostalo megla v glavah, Darsu pa seveda to odgovarja, raje sedi na milijonih.
V mesecu juniju, juliju in avgustu bi morali uvesti vožnjo za vse kamione po AC po Sloveniji od 20ure do 06 ure. 7 dni v tednu. Čez dan samo kamioni z hitro pokvarljivo hrano !
Gospod Golob ne se norca delat. Železnice od Franca Jožefa le obnavljajo in pleskajo. Potrebujemo milijarde za nove hitre proge, drugače nam ni pomoči. Hitrost vlakov so nižje kot pred stoletjem! Nemumnost ne pozna meja, pojdite v tujino pa boste… ...prikaži več videli. Le čez mejo v Avstrijo ali še bolje Nizozemsko ali Anglijo.
Kaj pa če bi si pomagali z umetno inteligenco če že svoje ne premoremo.
"ker ga je treba še prijaviti v Bruselj in ga ne moremo samostojno sprejemati." Samostojnost pa to..haha
Ceno letne vinjete spustiti na kakšnih 70 ali maksimalno 80 Evrov za letno uporabo. Dela na obvoznici naj mirujejo med junijem in koncem septembra. Pa ideja o omejitvi vinjete za čas vožnje se mi zdi bolna. Sicer glede na to,… ...prikaži več da so to predlagali sektaši, me to ne čudi. Ampak da se PV tudi nagiba k temu, me pa žalosti. Upam, da se je zmotil oz. prenaglil. Drugače se pa že nevarno igra s funkcijo, ki jo ima. Narod si bo večino njegovih idej čez slaba tri leta zapomnil. Njegov položaj bo ogrožen.