Magazin > Film & Glasba & TV
21 ogledov

Kje so se izgubili filmi, ki odražajo krizo?

Oskarji 2012 Reuters
Ker je Akademija letos popolnoma spregledala negativne oziroma pesimistične filme, kot da se svet ne bi že nekaj let spopadal s takšnimi in drugačnimi krizami, je pri nominacijah za oskarje izpustila več filmov, ki bi si zaslužili katero od nagrad ali vsaj priložnost za udeležbo v bitki (na primer Sramota Steva McQueena, Zaklonišče Jeffa Nicholsa in Melanholija Larsa von Trierja).

Sicer pa včerajšnji izid glede na nominirance ni bil presenečenje. V kategoriji za najboljši film, v kateri so se letos tako znašli tudi filmi, ki prav gotovo niso bili vrhunci leta, je šlo predvsem za vprašanje, ali bo slavil izvirni, srčni in nemi Umetnik Michela Hazanaviciusa ali tehnično dovršeni, topli in barviti Hugo Martina Scorseseja. Slednji se je nazadnje kljub pričakovanjem, da bo morda dobil vsaj oskarja za režijo, moral zadovoljiti s petimi oskarji, med katerimi sta bila tudi oskar za fotografijo in scenografijo, Umetnik pa je poleg oskarja za režijo med drugim pobral tudi oskarja za glavno moško vlogo.

Če smo se vsaj delno spraševali, ali Jeanu Dujardinu kipec lahko prevzame zlati deček Hollywooda George Clooney, pa pri drugih igralcih ni bilo pretirane dileme. Christopher Plummer ga je moral dobiti že zaradi minulih nominacij in svojih let, temnopolta Octavia Spencer zaradi politične korektnosti, Meryl Streep pa zato, ker je pač železna lady – Hollywooda in igralskega sveta.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.