Guenter Verheugen se je postavil v bran nemškim proizvajalcem velikih avtomobilov, ki so v zadnjem času tarča vse večjih pritiskov zaradi škodljivega vpliva tovrstnih vozil na okolje.
Evropski komisar za industrijo je v pogovoru za nemški časnik Bild dejal, da proizvajalci velikih
avtomobilov ne bi smeli biti tisti, ki žrtvujejo največ za zmanjšanje izpustov toplogrednih plinov
iz avtomobilov. »Ne smemo pozabiti, da so prestižni avtomobili in avtomobili višjega srednjega
razreda naš adut,« je po poročanju bruseljskega spletnega biltena EUobserver opozoril nemški
komisar. Čeprav tudi sam pričakuje napredek pri zmanjšanju izpustov toplogrednih plinov,
Verheugen opozarja, da je treba v tej smeri še veliko narediti tudi pri majhnih
avtomobilih.
Prag ne more biti enak za vse avtomobile. Guenter Verheugen, Evropski komisar za industrijo |
|
Načrt je že razdelil evropske proizvajalce avtomobilov. Tisti, ki proizvajajo večje avtomobile (med njimi prevladuje Nemčija), želijo, da bi za večja vozila veljali drugačni kriteriji, medtem ko se proizvajalci manjših in okolju prijaznejših avtomobilov, med katerimi so v ospredju francoski in italijanski, zavzemajo za to, da bi za vse veljale enake omejitve, ne glede na velikost. Nemčija, ki v Bruslju intenzivno lobira, da bi dosegla svoje, se zavzema tudi za to, da bi nekaterim proizvajalcem, kot je denimo Porsche, dovolili odklon od dovoljenih vrednosti.