Magazin
25 ogledov

Luksuz za sodobne pomorščake

Atlantis je dobil najnovejšega člana, petdesetico.
1/12
Žurnal24 main
Serija plovil atlantis je zasebna "znamka" skupine Azimut/Benetti, ki že štiri leta uspešno deluje na področju navtike. Kvalitetnim in stilsko prepoznavnim "day cruiserjem", modelom atlantis 39, 42, 47 in 55 se je pridružil še najnovejši član družine atlantis 50.

Konceptualno motorna jahta spada v kategorijo Open s trdo streho, ki je narejena iz kristalnega stekla, ki potnike enako dobro ščiti tako pred ultravijolični kot infrardečimi žarki. Ekipa oblikovalcev, na čelu z arhitektom Carlom Galeazzijem, je novi atlantis poimenovala "svetovno plovilo", saj je oblikovano tako, da izpolni estetske zahteve in potrebe po udobju "globalnega" kupca, sodobnega navtika kjerkoli na svetu.

Projektanti so na odločitev o izgradnji smelo zamišljenega modela prišli po uspehu atlantisa 55. Tako "predhodniku" kot novi jahti so skupne elegantne linije trupa in premca, znatno pa se razlikujeta po izdelavi krme in izrazito konceptnem pristopu oblikovanju potovalnega prostora v katerem se preživi največ časa. Vizualno je atlantis 50 videti širši, pa čeprav je za 15 centimetrov ožji od modela 55. Novi model nima zaprtega prostora za pomožno plovilo. Omenjeni prostor je maksimalno izkoriščen, zaradi česar je potovalni prostor bolj prostran in posledično bolj udoben. Ta del palube je spuščen zaradi bližjega kontakta z morjem in boljšega pogleda na platformo krme. Platforma služi kot zasebna sončna "plaža" na njej pa je spravljen tudi gumenjak. Novost je tudi mostiček, ki se ga lahko raztegne do te mere, da služi kot odskočna deska za skok in ohladitev v morju.

Notranjost je prostorna, zračna in zahvaljujoč velikim steklenim površinam svetla. Na levi strani zunanjega pokritega dela je sedežna garnitura in velika zložljiva miza. V podaljšku dela proti premcu je zelo praktičen in udoben ležalnik za sončenje za dve osebi. Na desni strani, nasproti prostoru za sončenje, je upravljalno mesto, kjer dominira veliki GPS plotter. Prevladuje temnosiva barva, ki se odlično sovpada z ostalim interjerjem, še posebej podom iz tikovine. Mesto komandanta je oblikovano tako, da bolj spominja na komandno ploščo športnega letala ali štirikolesnega dirkalnika, kot pa ladijsko armaturno ploščo.



Poleg instrumentov zadolženih za nadzor delovanja motorja in navigacije, ki jih običajno imajo takšna plovila, so tu dodali še sistem krmnega potiska, ki bo v veliko pomoč pri manevriranju v marinah. Tu so še ventilacijske odprtine za klimo, pika na i pa je električni raženj, malo pomivalno korito in hladilnik. V notranjosti prevladuje moderen dizajn, enostavne linije, tople nianse in kvaliteti materiali. Z vsem naštetim so dosegli efekt izrazite prostranosti. V salonu je središčni predmet zofa, v obliki črke L, na kateri se lahko hkrati razvaja šest oseb.

Elegantna kuhinja je opremljena z vsemi standardnimi pripomočki in nizom zanimivih detajlov, ki pripomorejo k večji funkcionalnosti. Velika stranska okna so oblikovana v prepoznavnem slogu serije Atlantis. Dnevnemu salonu zagotavljajo veliko svetlobe, medtem, ko ponoči s svetili ustvarijo "diskretno" ozračje. Lastniška kabina je v premcu ladje, medtem, ko sta ostali dve v osredjem delu podpalubja. Ena je opremljena z zakonsko posteljo, druga pa z dvema ločenima ležiščema. Lastniški pripada tudi svoja kopalnica in stranišče.

Za dobre plovne lastnosti so tu najnovejši dizelski motorji Volvo Common Rail D12, skupne moči 1051 kW/ 1430 KM.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.