Prvi sedemstopenjski DSG je že na voljo za Golf in Golf Plus z motorjem 1.4 TSI oz. 1.9 TDI. To je
nov mejnik v Volkswagnovi strategiji tehnologije menjalnikov. Zaradi lastnosti, kot so
učinkovitost, temperament in športnost, je menjalnik DSG postal prava uspešnica. Pri Touranu se
danes za ta inteligentni avtomatski menjalnik odloča že 25 odstotkov kupcev. Volkswagen bo
sedemstopenjsko različico DSG najprej začel vgrajevati v Golf in Golf Plus.
Novi sedemstopenjski avtomatski menjalnik predstavlja premierno tehnologijo kar v dvojnem
smislu: to je prvi DSG s sedmimi prestavami, prirejen za vgradnjo spredaj v prečnem položaju,
obenem pa je tudi prvi DSG s sklopkami, ki ne delujejo v oljnem koritu, temveč na „suhem“. Zato ima
ta najmlajši Volkswagnov DSG boljši izkoristek. Njegov največji prenosljivi navor znaša do 250 Nm.
Novi menjalnik bodo serijsko najprej začeli vgrajevati v Golf in Golf Plus, in sicer v
kombinaciji z motorjem 1.4 TSI (90 kW/122 KM), za katerega je bil doslej na voljo samo ročni
menjalnik, in motorjem 1.9 TDI (77 kW/105 KM). Pri obeh motorjih je v doplačilo za DSG všteta tudi
že speljevalna asistenca, ki zadrži vozilo, ko popustite ročno zavoro, s tem da začasno "vzdržuje“
zavorni tlak. Tudi zaradi nizke porabe goriva pri dizelskem motorju lahko z novim sedemstopenjskim
menjalnikom DSG aktivno varčujete, saj je pri Golfu oz. Golfu Plus 1.9 TDI poraba za 0,7 litra
manjša kot v kombinaciji s šeststopenjskim DSG.
123
ogledov
Nova generacija DSG menjalnika
Po milijon prodanih DSG menjalnikih so pri Volkswagnu prestavili v višjo prestavo in na tržišče ponudili novo generacijo DSG menjalnika s sedmimi stopnjami prenosa.