Z odprtjem C 42 v Aveniji Champs-Élysées 42, se je francoska znamka zahvaljujoč stekleni stavbi, na
kateri se čez celotno pročelje raztezajo logotipi podjetja, po 80 letih vrnila na mitsko lokacijo.
Predstavitev svojih vozil, tehnoloških dosežkov ter znanja in veščin, ta edinstven prostor, ki je
odsev Citroënovih vrednosti in duha, odkriva zgodovino globoko vpisano v francosko kulturo. V tem
dragulju arhitekture, obiskovalci odkrivajo življenje in aktualnost znamke v scenografiji, ki je
prilagojena glede na ritem letnega časa, edinstveni koncepciji, ki so jo razvili pri Citroënu.
C 42 obiskovalce v svet avtomobilov popelje na nenavaden način: panoramsko vozilo vodi v
atrij v najvišje nadstropje, do steklene kupole, kjer si je mogoče ogledati francosko prestolnico.
Obiskovalci se nato okoli stolpa zgrajenega iz avtomobilov peš odpravijo nadstropje za nadstropjem.
Na vmesnih postankih je na ogled postavljena razstava avtomobilov, od najstarejših do
najmodernejših. Obiskovalcem so vseskozi v pomoč zasloni, pravi pedagoški priročniki za vsako
vozilo, s pomočjo katerih je mogoče izvedeti vse o določenem avtomobilu. Na ogled je film posvečen
temi razstave in raznim drugi dogodkom povezanimi s podjetjem.
Pot se končna v pritličju, v trgovini s pohištvom, ki si ga je omislil arhitekt. Omenjena
trgovina ponuja predmete, ki spominjajo na inovativnost in estetiko samega mesta, ter darila, ki
spominjajo na čas preživet v Citroënu.
17
ogledov
Povratek na mitsko lokacijo
Francoski proizvajalec avtomobilov Citroën je v centru Pariza odprl nenavadni razstavni prostor enostavnega imena C 42.