Ko je izdelovalec športne opreme Reebok raperja Ricka Rossa izbral za obraz svoje nove oglaševalske kampanje, je Američankam dvignilo pritisk. Kot pravijo, so glasbenikovi teksti tako seksistični, da Ross nikakor ne bi smel oglaševati Reebokovih superg. Ženske so pred neko trgovino organizirale celo protest, peticijo proti Rossu pa je podpisalo več kot 72 tisoč ljudi. Na koncu je tudi Reebok spoznal, da je naredil napako, in raperja odpustil. "Reebok od svojih partnerjev pričakuje, da njihova dejanja ne odstopajo od vrednot podjetja. Ricku Ross to na žalost ni uspelo. Četudi verjamemo, da raper ne odobrava spolnega nadlegovanja, smo nad njim razočarani.“
Ross je za medije povedal, da mu je žal, da mu javnost ni dala še ene možnosti, in užaljen, ker se je Reebok tako hitro poslovil od njega. Pa verjetno je tudi izjemno žalosten, saj naj bi bila njegova pogodba vredna med 3 in 5 milijonov dolarjev.