Vegeta, brez katere si marsikatero slovensko kosilo težko predstavljamo, je osvojila New York. Pojavila se je na največjem svetovnem odru oglaševanja – med velikani, kot so Coca-Cola, Apple in Nike. Dobila je namreč častno mesto na enem najbolj znanih oglaševalskih prizorišč na svetu – na newyorškem Times Squaru. S tem je Podravkina Vegeta naredila korak, o katerem sanja marsikatera blagovna znamka.
Vegeta med največjimi svetovnimi znamkami
Kot pravijo v podjetju Podravka, ta poteza potrjuje globalno moč in dolgoletno tradicijo njihove ikonične blagovne znamke. Vegeta, ki jo že več kot 65 let uporabljajo gospodinjstva po vsem svetu, je danes prisotna v več kot 60 državah.
Kampanja v New Yorku je po besedah Krunoslava Bešvirja, glavnega direktorja poslovnih programov in direktorja kulinaričnega poslovnega programa Podravke, jasen pokazatelj krepitve prisotnosti znamke na svetovnem trgu. "Naš cilj je, da Vegeta postane globalno prepoznavna blagovna znamka," je dejal. Očitno jim to uspeva.
Kolikor vem lahko tam objavi sliko kdorkoli hoče in seveda plača za to. Slovenci hmm če se kaj obvlada je prodaja za drobiž dobro stoječa podjetja in uničevanje vsega. Barkafe poglejte koliko držav pokrivajo! Skorajda nič, ker so popolnoma zadovoljni… ...prikaži več z tem kaj imajo, da bi pa dali na svojo stran zemljevid in ponosno rekli: Cilj je osvojiti te nove trge pa lahko pozabiš. Laško in Uni huh so nadzor iki zraven gledali kako je nekdo uničil 2 firmi potem ji je pa Heineken za drobiž odkupil.
Kimberley-Echo Se strinjam 500%. Juha, golaž, meso....... Ne vem sploh kaj je to vegeta.
Ja kdor ne zna skuhat goveje ali kurje župce brez vegete, kupuje juhce v vrečkah. Te so sama sol in dehidrirani nudlci, je pa v par minutah skuhano. Tradicija žal izgublja pomen, opažam pa, da se precej mladih izogiba zelenjavi… ...prikaži več in pretežno je le šnicle, če izvzamem hitro hrano.