"V našem portfelju še nimamo kakovostne mineralne vode. Radenska je ena izmed najboljših mineralnih vod v Evropi in ima velik potencial," je na novinarski konferenci ob nakupu Radenske dejal generalni direktor češke družbe Kofola Jannis Samaras.
"Radenci bodo postali center, iz katerega se bomo širili na Balkan,"je napovedal Samaras. Kofola, ki je na Slovaškem trgu večja od Coca Cole, sicer pa je prisotna še na Poljskem in v Rusiji, na Balkanu pa je še ni.
Katere njihove pijače, najbolj znana je Kofola, ki je bila češkoslovaška Cocta, bodo že kmalu na policah naših trgovin, pa ni želel napovedati, saj bodo prej naredili še tržne raziskave.
Samaras je sicer napovedal, da nameravajo Radensko narediti bolj učinkovito, a v zvezi z morebitnih odpuščanjem dejal, da računajo na več posla in zato tudi več zaposlenih. Ali bodo v Radenski še vedno polnili Pepsi, pa se še pogajajo.
Kupili bi še kaj, a ne pivovarne
"Če bodo še kakšne priložnosti, nas zanimajo, ampak ne vem, če bodo. Take znamke kot Radenska, ni več," je na vprašanje, ali jih zanima nakup še kakšne družbe. Pivovarstvo pa jih ne zanima.
40 odstotkov Radenske bo imelo podjetje P&P Group, ki je v lasti družine Polič, ki se sicer ukvarja z elektroniko, pred šestimi leti pa so začeli izvažati Radensko na Tajsko in Bližnji vzhod. Ker pijače niso njihov osnovni posel, so veseli, da so našli partnerja v družbi Kofola, je dejal Peter Polič. V začetku prodajnega procega sta bila Kofola in P&P sicer konkurenta. Na vprašanje, koliko časa bodo ostali lastniki Radenske, pa je dejal, da več generacij.
Od Šrotovega imperija ostali še pivovarni in Delo
Pivovarna Laško je pred tremi leti srbski družbi Nectar prodala Fructal, letos pa so hrvaškemu Agrokorju prodali Mercator.
No, vsaj v Evropi je ostala. Bolje, kot na Balkanu.
Super... A brez skrbi, vse si bomo nekoč priborili nazaj. Kar so naši očetje pridelali in mi zapravili, bodo priborili nazaj naši potomci...