Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji (DARS) je uspešno zaključila postopek oddaje javnega naročila za izgradnjo glavne ceste Markovci–Gorišnica–Ormož. Odločitev o izboru izvajalca je z včerajšnjim dnem postala pravnomočna, zato bodo gradbeni stroji zabrneli še pred koncem letošnjega poletja.
Zdaj se bo začel postopek sklenitve gradbene pogodbe z izbranim izvajalcem, konzorcijem Pomgrad d. d. (vodilni partner), VOC Celje d. o. o. in CP Ptuj d. d. (partnerja), v vrednosti 69,39 milijona evrov brez davka.
Projekt bo pomembno prispeval k razvoju prometnega sistema podravske regije in povečanju prometne varnosti, so zapisali na Darsu. Gradnja bo potekala 30 mesecev od uvedbe izvajalca v delo, kar pomeni, da bo zaključena predvidoma v prvih mesecih leta 2027.
Celoten odsek zaobjema pododsek Markovci–Gorišnica v dolžini 5,73 km in pododsek Gorišnica–Ormož v dolžini 10,36 km, na katerem je že zgrajen viadukt Sejanca. Skupna dolžina odseka dvopasovne glavne ceste Markovci–Gorišnica–Ormož tako znaša 16,09 km.
📣 Dobra novica! Pridobili smo gradbeno dovoljenje tudi za odsek med Markovci in Gorišnico. ✍️ Ko bo postalo pravnomočno, bomo lahko začeli z izborom izvajalca gradbenih del za 16 km dolgo glavno cesto Markovci–Gorišnica–Ormož. pic.twitter.com/TlLzk5S0Xi
— DARS (@DARS_SI) October 20, 2023
Ob tem so na Darsu poudarili, da bodo pri gradnji upoštevani vsi naravni in okoljski vidiki. V predhodnih fazah projekta so bili namreč skrbno načrtovani omilitveni ukrepi, ki bodo v čim večji možni meri omilili negativne vplive nove cestne povezave, zlasti z vidika zmanjšanja hrupa in emisij ter ohranjanja naravne dediščine in habitatov.
Fotografija je simbolična.
dezurni@styria-media.si
Če bi stari Egipčani gradili piramide tako kot mi ceste, še danes ne bi bile zgrajene. (M. Lahovnik)
Naši izvajalci so proti našim politikom vrhunski. Carji. Cesto bodo naredili nekajkrat hitreje kot sta jo politika in JS uspela umestiti v okolje in praktično sama sebi uspela izdati gradbeno dovoljenje. In pravzaprav niti ne za tako velik denar, ko… ...prikaži več realno ovrednotimo prejšnje papirnate faze.
Dve leti in pol bo najmanj, do bodo večni domači izvajalci vlagali anekse za podražitve. Kako, da noben tender ne doseže tujih izvajalcev?..Glede na to kako to gradijo kitajci bi lahko pričakovali pol manjšo ceno in mnogo hitrejšo izgradnjo..In kdo… ...prikaži več je torej tisti, ki zagovarja domače izvajalce za vsako ceno..In za to ne čudi, da se nikamor nič ne premakne..Da se nekateri polnijo žepe tudi z evropakim denarjem nikomur nič mar..