Na Žurnalu24 smo že poročali, da sta včeraj v dveh nesrečah umrla dva slovenska motorista. Na hrvaškem dirkališču na Grobniku, kjer je potekal tako imenovani slovenski dan, je ravno tako prišlo do več trkov, v katerih se je poškodovalo kar osem slovenskih motoristov. Eden od njih je v kritičnem stanju.
Ponoči operiran
Hudo poškodovanega slovenskega motorista G. B. so sprejeli v reški bolnišnici na Sušku, kjer so ga ponoči operirali. "Ima prelom leve nadkolenice. Bolj zaskrbljujoče pa so poškodbe lobanje," nam je povedal zdravnik Alen Protić in dodal, da njegovo življenje še vedno visi na nitki.
Za motorista, ki se je poškodoval na Grobniku, naj bi bila odločilna današnji in jutrišnji dan.
Število motoristov narašča
Letos je umrlo že kar devet slovenskih motoristov; vprašanje, kako to tudi psihološko vpliva na motoriste same, smo naslovili na predsednika Zveze moto klubov Slovenije Leopolda Pungerčarja: "Ja, med pogovori zasledim, da se že marsikdo vpraša 'Kaj mi je tega treba', vendar črna statistika zagotovo ne bo prispevala k zmanjšanju motoristov med Slovenci."
Pungerčarjeve besede potrjuje število pričakovanih registracij motornih vozil pri nas letos. Lani je bilo registracij okrog 30 tisoč, letos jih pričakujejo kar 40 tisoč, torej za četrtino več.
Država je stvari uredila, uredimo jih še mi!
Prejšnja leta smo mediji ob takšnih črnih dneh na cestah trkali tudi na vrata ministrstev, vendar je država po Pungerčarjevih besedah glede izboljšane varnosti res naredila precejšen korak naprej: "Uredili smo zaščitne ograje, ostrejše so kazni za prekrškarje, krivde na državo ne moremo več valiti," pravi in priznava, da vsi motoristi zagotovo niso primerno ozaveščeni, da so vsekakor tudi takšni, ki izzivajo in ne upoštevajo varnostnih predpisov. Kaj torej storiti?
"Za začetek bi bilo dobro, če bi se vsi vozniki na cesto podali z zavestjo, da se nesreča vsekakor bo zgodila," poudari Pungerčar in po premoru doda: "Če ne bomo upoštevali predpisov."