Ko iščete nek izdelek ali storitev, kaj je tisto na kar najprej pomislite? Najprej se želite prepričati, da je produkt priljubljen in uporaben, ali ni tako? Najboljši način da to izveste je, da to slišite od nekoga drugega. Nekoga, ki ga je že preizkusil in bil z njim tudi zadovoljen. Več pozitivnih mnenj kot jih slišite ali preberete, bolj ste prepričani v to, da ste tudi vi dobro izbrali. Vedno je tako.
Marketinga s pomočjo izjav vaših strank ni težko izvajati. Na spletno stran dodajte obrazec, ki obiskovalcem omogoča, da vam podajo komentar, kritiko ali pohvalo. Ne bodite presenečeni, če boste dobili oboje, dobro in slabo kritiko. Celo najbolj uspešna podjetja dobijo kakšno slabo kritiko. Kar boste pri tem opazili je, da s tem pridobivate na zaupanju potencialnih kupcev, ki se bodo posledično veliko lažje, brez nekih večjih dvomov, odločali za nakup vašega izdelka ali storitve. Na koncu koncev, se ljudje lažje in hitreje poistovetimo z resničnimi izkušnjami nekoga, ki je produkt naročil pred nami in ga že preizkusil.
Najhujša stvar, ki se vam lahko zgodi je, da na spletno stran objavite izmišljena mnenja vaših kupcev. Ne kličite prijateljev, da naj vam podajo mnenje, če vašega produkta še niso preizkusili. Vaši potencialni kupci niso priplavali po juhi, zato se takšnih stvari ne poslužujte. Takšne izjave so namreč očitne. Dovolj je samo, da vas enkrat pogruntajo, lahko pa to za vas pomeni veliko večjo škodo, kot pa če sploh ne bi imeli nobenih izjav. To se v vaši dejavnosti lahko zelo hitro izve in samo vi nam lahko poveste, ali bi vam bilo prijetno ali ne, oziroma ali bi vaši kupci zaradi tega sploh še lahko imeli kakšno zaupanje v vas.
Za pridobivanje mnenj je potreben čas. Najprej morate nekomu prodati vaš produkt in ta ga, da lahko potem poda svojo izjavo, mora nekaj časa tudi uporabljati. V primeru video izjave je še malo težje. Sicer je danes to možno posneti tudi preko mobilnega telefona, vendar pa verjetno želite, da se jo dobro vidi in da se govorečega tudi sliši. Zato pa je potreben mikrofon, video kamera, izdelan scenarij in vsekakor tudi čas vašega kupca, s katerim se morate uskladiti za snemanje. Video izjavo je potrebno še montirati in jo nato tudi objaviti povsod, kjer naj bi se pojavljala vaša ponudba. Sicer vam to lahko predstavlja dodaten strošek, vendar pa se ta ponavadi na dolgi rok pokaže kot dobra investicija v vaš marketing.
Glede na to, da spletni marketing vključuje tudi e-mail marketing, preko katerega konsistentno pošiljamo newsletter, pisanje člankov za blog in pa denimo komunikacijo preko socialnih omrežij, so to kanali, kjer lahko vaše izjave postavite na vrh in jih izpostavite. Tako da se opazijo in da so vidne vsakomur. Tudi tisti najbolj skeptični si jih bodo pogledali ali prebrali in če tega vaša konkurenca še nima, boste tukaj zagotovo pridobili nekaj prednostnih točk pred njimi.
Izjave naj bodo zbrane na svoji podstrani, da lahko do njih vedno in kjerkoli prilepite povezavo. Ta se lahko nahaja tudi v vašem e-mail podpisu, vaših e-mailih, člankih, na vaši facebook strani, v vaši ponudbi ali pa na vašem Youtube kanalu, ko gre za video.
Vaši potencialni kupci bodo pričakovali iskrene izjave vaših obstoječih kupcev. Več kot jih bo in bolj kot bodo iskrene, bolj bodo ti prepričani v kakovost vaše ponudbe.
Pri podjetju Spletnik d.o.o. poleg izdelave spletnih strani, spletnih trgovin, Google oglaševanja in profesionalnega e-mail marketinga snemamo tudi video izjave zadovoljnih strank. Če želite, lahko tudi za vas posnamemo, kako so z vašo storitvijo ali izdelkom zadovoljni vaši kupci ali pa vam o tem svetujemo. Več o tem si lahko ogledate na spletni strani www.videomania.si.
Za ostale storitve nas kontaktirajte.