Leta 2017 je kazalo, da so ideje o selitvi remize in poslovnih ter drugih stavb v lasti Ljubljanskega potniškega prometa (LPP) na Celovški cesti 160 v Šiški po nekaterih spodletelih poskusih dokončno zamrle. Takrat so na LPP že začeli s pripravo projekta za posodobitev območja obstoječe remize, ki so ga javnosti prestavili dve leti kasneje.
Vse je torej kazalo, da se ideja o selitvi ne bo prenesla v prakso. Nakar je ljubljanski župan Zoran Janković na eni izmed svojih tedenskih novinarskih konferenc v letošnjem maju presenetil z novico, da bo do selitve vendarle prišlo.
Predstavil je nov projekt, ki bo korenito spremenil podobo Šiške. Povedal je, da naj bi remiza nove prostore dobila v Stanežičah, večino izpraznjenega zemljišča v Šiški pa bodo namenili ogromnemu parku. Od njega naj bi bila večja le Šmartinski park in Tivoli, s čimer bi po besedah mestne občine še dodatno izboljšali kakovost bivanja.
90 odstotkov prostora bodo namenili parku, na preostalih 10 odstotkih ob Celovški in Litostrojski cesti pa bodo zgradili približno 500 občinskih stanovanj. "Arhitekturo novih mestnih stanovanj bomo zasnovali z upoštevanjem načel podnebno odzivne arhitekture, kar pomeni, da bodo stanovanja energijsko učinkovita in prilagojena na podnebne spremembe. S tem bomo znižali stroške energije, prispevali k varovanju okolja in poskrbeli za prijeten dom številnih mladih družin in posameznikov," še pravijo na MOL-u.
Kdaj bo zrasla nova remiza LPP?
Na ljubljanski občini napovedujejo, da bodo sodobno remizo vzpostavili na območju pod parkiriščem Stanežiče P+R. Omogočala bo parkirno površino za 350 vozil (trenutna lokacija omogoča parkiranje za 220 vozil), nove delavnice in vzpostavitev polnilnic za električna, vodikova in plinska vozila. "S tem bomo lahko optimalno prilagodili procese dela in izboljšali potovalno izkušnjo potnic in potnikov," menijo na ljubljanski občini.
Na Magistratu za Žurnal24.si razkrijejo, da je trenutno v pripravi projektna naloga za izvedbo mednarodnega urbanističnega natečaja. Zmagovalna rešitev mednarodnega natečaja bo podlaga za izdelavo Občinskega podrobnega prostorskega načrta (OPPN). Po sprejetju slednjega sledi izdelava projektne dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja in izvedbo. Na osnovi rezultatov natečaja bodo začeli pripravljati projektno dokumentacijo, pri čemer natančne investicijske ocene trenutno še nimajo.
"Trenutno LPP deluje v zastarelih objektih: stara remiza je iz leta 1930, delavnice iz leta 1960 in poslovna stavba iz leta 1980. Trenutno vzdržujemo vozila na diesel in plin, sočasno prihajajo na trg vozila na nova goriva, kot sta vodik in elektrika, katerih vzdrževanje zahteva specifične pogoje. Zagotovitev slednjih v starih objektih ni mogoče oziroma bo to povezano z visokimi stroški vlaganj," glavne razloge za selitev remize izpostavijo pri LPP.
dezurni@styria-media.si
Nadzidajte sedanje parkirišče in tako povečate P na 400 bus. Ker jih boste imeli pa samo 330 , je spodaj ogromno prostora za delavnice ,pralnico , črpalko in plinsko polnilnico . Gre za eno stezo ,v kateri je to vse… ...prikaži veče ! Kupite zgradbi Avtomontaže in MC Donalda , če imate premalo prostora , pa ga niti slučajno z nadzidanjem parkirišča nimate ! Ne jebite narod z lažmi !
Tisti moment ,ko je MOL dovolil gradnjo Celovških dvorov v Industrijski coni ,so vedeli, da bodo dobro prodali teren LPP ! Zato tam ne bo nikoli nobenega parka ampak zasebni nebotičniki ,kot sta tista dva zlata ! 1 bus bo… ...prikaži večs bo pa zato naredil 9km več x 300dni =2700km. kar znese strošek 10 zastonj voženj šolarjev na njihove izlete ! Tolk zraven trditve ,da se ne bo nič poznalo in to eden bus , imajo jih pa 220 in to že od leta 1978 !
Kakšno zakotno umazano mesto je postala Ljubljana. Od kar obstaja tovariš -10% gre vse samo strmo navzdol.