milijonov ton različnih materialov so do danes proizvedli v separaciji kamnoloma v Veliki Pirešici.
"Zelo smo ponosni na novo investicijo v rekonstrukcijo primarnega dela separacije kamnoloma, za katero smo odšteli milijon evrov ter jo investirali z lastnimi viri in bančnimi posojili," poudarja Marjan Vengust, predsednik upravnega odbora družbe Ceste mostovi (CM) Celje, ki je včeraj od Boruta Mlakarja, direktorja področja certificiranja družbe Bureau Veritas, prejel tudi mednarodni certifikat varnosti in zdravja pri delu OHSAS 18001.
Manj vplivov na okolje
"Gre za nov, energetsko varčnejši in sodoben drobilnik, s katerim posodabljamo tehnologijo in povečujemo zmogljivost proizvodnje v kamnolomu. Obenem bomo s to naložbo zmanjšali vplive na okolje, saj se tudi mi zavedamo, da je treba z okoljem ob obvladovanju kakovosti ravnati čedalje skrbneje," dodaja Vengust.
Zastarela tehnologija
Separacija kamnoloma je bila v Veliki Pirešici zgrajena pred skoraj 40 leti, dograjena štiri leta pozneje, v njej pa so do danes proizvedli skoraj 24 milijonov ton različnih materialov.
"Obstoječa tehnologija bogatenja mineralnih surovin v separaciji je zastarela ter ni več ustrezala novim standardom in zahtevam po kakovosti separiranih materialov, predvsem z vidika oskrbovanja dveh glavnih odjemnikov – asfaltne baze in betonarne," pojasnjuje Vengust in dodaja, da so se soočali tudi z vedno slabšo kakovostjo vstopnega materiala, stara tehnologija pa ni omogočala bogatenja materiala slabše kakovosti. Zahteve po kakovosti materialov so namreč pri obeh odjemnikih različne in jih je bilo izjemno težko prilagajati.