Skoraj štiri petine anketirancev sodeč po raziskavi Valicona, ki jo je naročila državna agencija za komunikacijska omrežja, pozna brezplačne številke v sili 112 in 113. Dve tretjini anketiranih pozna številko 112 kot enotno evropsko številko za klic v sili, medtem ko številka 116 še vedno ostaja neznanka. Pozna jo le osem odstotkov vprašanih.
V Sloveniji se uporabljajo številke 116 za družbeno koristne storitve, in sicer:
- 116 000 – dežurni telefon za pogrešane otroke,
- 116 111 – telefon za otroke v stiski,
- 116 123 – telefon za pomoč v duševni stisk.
Gre za številke, ki veljajo povsod v Evropski uniji, saj jih je Evropska komisija predpisala z odločbo že leta 2009.
Dežurni telefon za pogrešane otroke mora biti dosegljiv 24 ur na dan, med tem ko za ostale telefonske številke velja, da mora ponudnik storitev v primeru nedosegljivosti zagotoviti, da je informacija o dostopnosti javno na voljo in lahko dosegljiva. Ko storitev ni na voljo, pa mora operater osebe, ki pokličejo, obvestiti, kdaj bo storitev spet na voljo.