Slovenija
3173 ogledov

Poznamo 112 in 113, ne pa tudi 116 ...

112 Saša Despot
Velika večina pozna telefonske številke 112 in 113, ne pa tudi 116. Tako vsaj ugotavlja raziskava agencije za komunikacijska omrežja.

Skoraj štiri petine anketirancev sodeč po raziskavi Valicona, ki jo je naročila državna agencija za komunikacijska omrežja, pozna brezplačne številke v sili 112 in 113. Dve tretjini anketiranih pozna številko 112 kot enotno evropsko številko za klic v sili, medtem ko številka 116 še vedno ostaja neznanka. Pozna jo le osem odstotkov vprašanih.

V Sloveniji se uporabljajo številke 116 za družbeno koristne storitve, in sicer:

  • 116 000 – dežurni telefon za pogrešane otroke,
  • 116 111 – telefon za otroke v stiski,
  • 116 123 – telefon za pomoč v duševni stisk.

Gre za številke, ki veljajo povsod v Evropski uniji, saj jih je Evropska komisija predpisala z odločbo že leta 2009.

Dežurni telefon za pogrešane otroke mora biti dosegljiv 24 ur na dan, med tem ko za ostale telefonske številke velja, da mora ponudnik storitev v primeru nedosegljivosti zagotoviti, da je informacija o dostopnosti javno na voljo in lahko  dosegljiva. Ko storitev ni na voljo, pa mora operater osebe, ki pokličejo, obvestiti, kdaj bo storitev spet na voljo.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.