Adria Airways naj bi že izbrala delovni mesti za razrešena izvršna direktorja Tadeja Tufka in Marjana Ravnikarja, potrdili naj bi ju danes na seji upravnega odbora. Predlog za nadaljnjo zaposlitev Ravnikarja naj bi bilo mesto direktorja tehnike. Ravnikar naj bi sicer - po pisanju Financ - podal odpoved zaposlitve.
Tufek naj bi medtem kariero nadaljeval v Adrijini odvisni družbi Amadeus; njegovo mesečno plačilo naj bi znašalo osem tisoč evrov bruto. Informacijo je za spletne Finance potrdil predsednik upravnega odbora Maks Tajnikar. Tufek pri tem dodaja, da gre za 70 odstotkov njegove prejšnje plače in da je zaposlitev časovno omejena.
Novopostavljena izvršna direktorja Adrie Klemen Boštjančič in Robert Vuga naj bi obema predlogoma po poročanju Dnevnika nasprotovala; zavzemala naj bi se za to, da tako Tufek kot Ravnikar Adrio dokončno zapustita.
Medtem pa reševanje Adrie še naprej razvnema tudi politike; Peter Verlič (SDS) je danes na prometnega ministra Patricka Vlačiča naslovil poslansko vprašanje okrog stanja v Adrii. Med drugim ga zanima, kje so vzroki za tako slabo finančno stanje v Adrii, kakšno je bilo lansko poslovanje, ali sta razrešena izvršna direktorja prejela odpravnino in tudi, kako je poskrbljeno za varnost letal in potnikov, saj naj bi bili znani primeri, ko je letalski prevoznik zaradi slabega finančnega stanja zanemarjal varnostne preglede in popravila. Verliča zanima tudi, ali namerava Vlačič razrešiti upravni odbor in njegovega predsednika Tajnikarja.
Vloga za pomoč
Ministrica za gospodarstvo Darja Radić je danes potrdila prejem vloge Adrie Airways za pomoč, ki jo je družba posredovala 7. januarja in dopolnila to sredo.
"Vloga je pri nas, se proučuje. Konkretnih številk trenutno ne morem podati, ker postopek še teče. Če bodo izpolnjeni vsi kriteriji, bodo lahko dobili kratkoročno pomoč," je danes povedala Radićeva.
Kot poudarja ministrica, je kratkoročna pomoč Adrii Airways pomembna, saj je krizo treba prebroditi, proces iskanja strateškega partnerja pa bo trajal dlje časa. Strateški partner je po ocenah Radićeve tudi edina možnost za ohranitev nacionalnega letalskega prevoznika, do njegovega vstopa v družbo pa je treba zagotoviti likvidnostna sredstva, ki bodo omogočala ohranitev dejavnosti.
Adria Airways je pred časom oddala tudi vlogo za povračilo škode v višini okoli dveh milijonov evrov zaradi vulkanskega pepela. Tudi to vlogo je ministrstvo za gospodarstvo že prejelo in jo tudi že poslalo v potrditev Evropski komisiji.