Ljubljansko letališče je zanimiva destinacija za Ryanair, vendar ima največje slovensko letališče tudi visoke takse oziroma pristojbine za letalske prevoznike, je ob robu dvodnevne inovacijske konference, ki se končuje v Bruslju, na vprašanje STA dejal O'Leary.
Takse so po njegovem mnenju večji problem kot na primer cena letalskega goriva, za katero naj bi nekateri v Sloveniji trdili, da je med najdražjimi v Evropi. Če bodo znižali takse oziroma letališke pristojbine, bi znova leteli v Ljubljano, je ocenil in poudaril, da se družba o vzpostavitvi povezav pogovarja z vsaj 70 letališči.
"Brez dlake na jeziku"
O'Leary, ki je sicer znan kot gospodarstvenik brez dlake na jeziku, ocenjuje, da Evropa ne bi smela pomagati Grčiji, če ta ne bo spremenila svojih navad, saj je drugače ta pomoč metanje denarja v črno luknjo. "Težko je razumeti, da moraš pomagati državi, kjer nekdo lahko študira do 32 leta, nato pa se pri 37 letih upokoji in je celo življenje v breme državi," je ponazoril.
"Gre za največjo prevaro potrošnikov"
Prvi mož Ryanaira, ki je tudi kmetovalec, se je zavzel za ukinitev evropskih subvencij kmetom. "Gre za največjo prevaro potrošnikov v zgodovini človeštva, saj moramo evropski potrošniki subvencionirati kmete, ki tega, če bi kaj delali na učinkovitosti, ne bi potrebovali. Poleg tega bi imeli v Evropi kmete tudi, če ne bi bilo subvencij. Evropsko kmetijstvo ne bi propadlo, če ne bi bilo subvencij," je prepričan.
Ustavil se je tudi pri globalnem segrevanju in pri vplivih letalske industrije na ta pojav. Kot je dejal, so letalski prevozniki neupravičeno označeni kot veliki onesnaževalci. Letalski promet pri globalnem onesnaževanju prispeva dva odstotka izpustov ogljikovega dioksida, ladijski promet pa kar šest odstotkov. "Pa je kdo slišal, da se želi ladjarje dodatno obremeniti s kakšnimi okoljskimi taksami," se je še vprašal O'Leary.