Slovenija
31 ogledov

Stop za šestpasovnice

Naslednje leto na Dunajski cesti še zagotovo ne bodo porušili 14 hiš, da bi jo l Žurnal24 main
Dunajska cesta. Novega pasu v naslednjem letu ne bodo dodali, enega pa bodo vzeli za javni promet.

Mestna občina Ljubljana (MOL) naslednje leto ne bo začela širitve Dunajske ceste, ki naj bi ji sledili še Celovška in Tržaška cesta, kot je na začetku leta na razgrnitvi ljubljanskega prostorskega načrta napovedal župan Zoran Janković. “V prihodnjem letu bo prednostna izgradnja nove Titove ceste in rekonstrukcija Njegoševe ceste ter rekonstrukcija Šmartinskega podvoza,” pove Tomaž Souvan z oddelka za urejanje prostora MOL. “Mislim, da bi širitev vpadnic v šestpasovnice v vsakem primeru morala biti prednost,” pa meni Peter Lipar iz prometno-tehničnega inštituta na ljubljanski fakulteti za gradbeništvo.

SCT nov milijon
Titova cesta. MOL je za del Titove ceste na odseku od krožišča na Kranjčevi ulici do krožišča pri Žalah z SCT novembra podpisala pogodbo za dober milijon evrov. Ta teden je občina SCT predala projektno dokumentacijo, tako da bodo dela začeli predvidoma v drugi polovici januarja, je povedala Darja Lesjak, direktorica službe za razvojne projekte in investicije na MOL.

Nujno še en pas
Na vpadnicah bi morali dodati še en pas, ki bi bil namenjen izključno javnemu mestnemu prometu, pravi Lipar. “Rumeni pasovi bi zagotovili, da bi javni promet potekal v nekem časovnem taktu, kar je osnova, da ga ljudje sploh uporabljajo. Pri nas bi moralo biti tako kot na Nizozemskem, kjer je napisano, da gre avtobus ob 8.32 in 15 sekund in takrat res gre.”

Na MOL pravijo, da bodo na Dunajski cesti v prihodnjem letu nadaljevali spodbujanje javnega prometa tako, da bodo uvedli rumene pasove. A Lipar meni, da če bodo en pas odvzeli navadnemu prometu, bo to povzročilo druge vrste zastojev, zato je prepričan, da so šestpasovnice najboljša rešitev. “Vem, da to za sabo potegne precejšnje preureditve, tudi rušitve, vendar bi šestpasovnice pripomogle k večji prometni varnosti in boljši pretočnosti prometa.” Ob Dunajski cesti bi sicer morali podreti 14 hiš, a kot pove Souvan, bo to dokončno znano, ko bo izdelan podroben prostorski načrt. Lipar sicer razume odločitev MOL, da bodo najprej uredili Njegoševo in Šmartinsko cesto, a kot pravi, “to ni zelo ambiciozen načrt”.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.