"Presenečeni smo in zgroženi.“ Tako se na nas obračajo vodilni predstavniki nekaterih slovenskih oglaševalskih podjetij, ki po podrobnejšem pregledu besedila zakona o cestah, o katerem naj bi poslanci odločali v ponedeljek, ugotavljajo, da bo oglaševanja ob slovenskih cestah v bodoče še več in ne manj, kot so včeraj zagotavljali v hramu demokracije.
"Prav tako je zakon v takšni obliki pisan na kožo zgolj enega monopolnega podjetja, ki se ukvarja z zunanjim oglaševanjem in proti kateremu poteka tudi postopek pred uradom za varstvo konkurence,“ nadaljujejo svoje opozorilo. Nova zakonodaja naj bi po njihovem prinesla na tisoče novih oglaševalskih površin, ki naj bi bile po novem lahko postavljene tudi v varovanem pasu državnih cest, kar je bilo doslej izrecno prepovedano.
Na kožo enega
Predstavniki družb Amicus, Premena, Megapolis, Hera media in Tam-Tam opozarjajo, da bo z novo zakonodajo prišlo tudi do legalizacije nezakonito postavljenih svetlobnih vitrin v občinah.
Postavljalo naj bi jih izključno eno podjetje, na račun katerega naj bi bila zakonodaja tudi pisana. Zdi se jim nedopustno, da medtem ko sami spoštujejo predpise, pridobivajo dovoljenja in soglasja, na drugi strani veliki monopolist krši zakonodajo, ki se zdaj celo spreminja v njegovo korist.
Poudarjajo, da sprejemanje nove zakonodaje ogroža njihov obstoj, zato bodo uporabili vsa pravna sredstva, da do tega ne bi prišlo. V Državni zbor so tako že poslali svoje predloge za spremembe zakonodaje, če jo poslanci spremenijo.