“Mestna občina Ljubljana (MOL) namerava prekiniti pogodbo za izvedbo Titove ceste, ker SCT gradbenih del še ni začel izvajati,” pojasnjujejo v službi za razvojne projekte in investicije Mestne občine Ljubljana (MOL). To je edini med številnimi projekti, za katere je MOL kot izvajalca izbrala SCT in se mu nato odrekla. V SCT sicer sporazumne prekinitve pogodbe ne komentirajo.
Novih razpisov ne bo
“Želimo si, da bi projekte MOL delavci SCT in njihovi pogodbeni partnerji dokončali,” o drugih poslih z SCT pravijo na občini in dodajajo, da bodo, če dela ne bodo končana tako, kot so se o njih dogovorili, lahko unovčili tudi bančne garancije. Prav tako na MOL ne predvidevajo novih javnih razpisov, ker so se z SCT dogovorili, da bodo nedokončana dela pri projektih, ki so tik pred koncem (obnova Kajakaške ceste, rekonstrukcija Peruzzijeve ulice in izgradnja krožišča Dunajska–Obvozna cesta), končana do konca aprila. Ko smo obiskali štiri izmed gradbišč SCT, smo delavce opazili le na Kajakaški cesti.
SCT želi obdržati posle
Kljub zamudi pa na primer javno podjetje Snaga vztraja, da bo rekonstrukcijo dovozne poti na odlagališče nenevarnih odpadkov Barje izvedel SCT. Po zadnjih informacijah je začetek del predviden naslednji teden in bo končan v nekaj dneh.
V SCT pravijo, da je zanje zaradi postopka prisilne poravnave ključno, da ohranjajo in izvajajo vse pridobljene posle: “Zato bomo naredili vse, da bi nadaljevali in tudi dokončali projekte MOL.”
Ob pol milijona evrov
To velja tudi za obnovo ljubljanskega gradu, ki je bila decembra zaradi prisilne poravnave SCT prekinjena, pojasnjujejo v Javnem zavodu Ljubljanski grad in pristavljajo, da bi moral SCT pri obnovi lapidarija oziroma povezovalnega trakta dokončati še 15 odstotkov obrtniških del: “Z njimi se še vedno dogovarjamo, da bi ta dela dokončali. Če se ne bomo dogovorili, bomo pogodbo prekinili. Predvidevamo pa, da se bodo dela v lapidariju nadaljevala ta mesec in končala pred poletjem.”
Poleg tega sta se MOL in Energetika Ljubljana – soinvestitorja Mesarskega mostu, ki ga je gradil SCT – odrekla več kot polovici milijona evrov. Po pogodbi bi moral SCT zaradi 73 dni zamude namreč plačati dober milijon evrov pogodbene kazni, a sta mu po pogajanjih z Zidarjem zaračunala le 530 tisoč evrov. Gradnja Mesarskega mostu je sicer stala slabe tri milijone evrov.