A1 je avtomobil s katerim je Audi pred osmimi leti zapeljal vštric z Minijevimi kultnimi modeli. V tem času so v Sloveniji registrirali okoli 1500 vozil. To je avto, s katerim so želeli k znamki privabiti mlajšo populacijo voznikov in voznic, ki imajo nekaj več pod palcem.
Nič drugače ni z drugo generacjo audija A1 sportback, ki pa ni več na voljo v kombiaciji s trei vrati, ampak le v bolj praktični izvedbi s petimi vrati. A1 je nekolio zrasel v dolžino, saj so se zunanji dolžinski gabariti povečali za 5,6 centimetra (zdaj je že zrasel preko meje štirih metrov), medosje pa za 4,3 centimetra, medtem, ko je širina ostala enaka, nekaj več prostora pa je tudi za glavo. Bolj pomemben podatek od naštetih je, da je v kabini več prostora za kolena in glave potnikov, znaten prirastek volumna pa je doživel prtljažnik, ki ima zdaj prostornino 335 litrov (+ 65 litrov), s podiranjem sedežev pa volumen zraste na 1090 litrov. Pri prtljažniku gre še izpostaviti, da se lahko polica spusti nižje in tvori predelno steno, katero fizično ločimo prtljago ali pa jo skrijemo.
Pri Audiju so izpostavili, da so se oblikovanja in razvoja avtomobila lotili z mislijo na mlade voznike, zto je novi glavni oblikovalec pri Audiju Lichte okoli sebe zbral ekipo mladih oblikovalcev starih okoli 20 let, da oblikujejo vozilo, ki ga bodo kupovali 20 letniki. Dizajn prinaša kar nekaj svežine, pri znamki pravijo, da so se nekoliko zgledovali po originalnem modelu quattro, pri tem pa mislili na za audijeve nove modele znamenite tri zračne reže na začetku pokrova motorja in "quattro ramena" pri oblikovanju odbijačev. Platišča lahko merijo od 15 do 18 palcev, lahko so različnih barv, na sploh je možnih veliko kombinacij, kot je kontarstna streha, pa tudi v notranjosti se lahko zračniki in drugi elementi ujemajo z barvo karoserije.
V neposredno bitko z minijem se A1 podaja tudi z bogato serijsko in opcijsko opremo. Standarden je tako 10,25-palčni digitalni zaslon pred voznikom, razen vstopnih modelov (ki pa jih pri nas niti ne ponujajo) pa imajo vsi A1 na sredini 8,8- ali 10,1-palčni zaslon. Iz audija A8 si je sposodil ogromno naprednih pomagal, recimo prepoznavo pisave, naprednega glasovnega asistenta, radarski tempomat ali internet. Še pri izbiri premijskega zvoka obstaja možnost dvojne izbire. Avto poleg pešcev prepoznava tudi kolesarje. Kako star je bil že prvi A1, dokazuje podatek, da bo šele sedaj mogoče pri novincu dobiti tudi vzvratno kamero, zna pa tudi sam bočno in prečno parkirati.
Vseeno je nekaj razlike v primerjavi z najnovejimi večjim imodeli znamke, saj v A1 sportbacku ostaja klasična klimatska naprava z okroglimi stikali, zato je na sredinski konzoli le en in ne dva zaslona na dotik.
Motorji so na voljo v razponu moči od 70 kW (90 KM) do 147 kW (200 KM) v različici 40 TFSI. Vstopni motor 25 TFSI s 70 kilovatov moči (95 KM), od katerega uvoznik pri nas tudi največ pričakuje, bodo začeli v vozil vgrajevati s februarsko proizvodnjo, medtem, ko najzmogljivejši 40 TFSI v Sloveniji še ni na voljo. Vsi motorji, razen 40 TFSI so standardno opremljeni z ročnim menjalnikom, 25 TFSI s petstopenjskim, ostali s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, pri vseh pa je na voljo tudi S tronic samodejni menjalnik.
Poleg osnovnega ppodvozja je možno izbrati tudi športno podvozje z nastavljivimi blažilniki.
Cene za model 25 TFSI z opremo advance (digitalni prikazovalniki, 16-palčna lahka platišča, trikraki športni volan, zunanje posebnosti, ...) se začnejo pri 19.990 evrih, za 30 TFSI (85 kW/116 KM) je treba odšteti vsaj 21.470 evrov, za 35 TFSi (110 kW/150 KM) pa najmanj 23.900 evrov.