Prihodnost audija TT in športnega modela R8 je pod vprašajem. Pri Audiju so najavili ofenzivo električnih modelov, kar pomeni, da bodo krčili modelno paleto vozil z motorji na notranje zgorevanje.
Električna preobrazba bo proizvajalca iz Ingolstadba drago stala, zato bodo potrebne rešitve, da bodo proračun ohranili vzdržen, prav tako pa dobičkonosnost. Zdi se, da so nišni modeli, predvsem športni kupeji, pod velikim vprašajem. Audiju ne gre na roko niti novi cikel merjenj emisij WLTP, ki je zakasnil prihod nekaterih modelov in skrčil ponudbo motorjev, plačati bo treba tudi zapitek iz naslova afere »dieselgate«, v katero je vpleten koncern Volkswagen, katerega del je Audi.
Audi TT in R8 sta hkrati v drugem življenjskem obdobju, zato se bodo morali v Ingolstadtu na hitro odločiti, kaj z njima v prihodnje.
"Mi inženirji jih želimo imeti še naprej, prav tako naši prodajalci. Na drugi strani je vprašanje, ali si jih lahko privoščimo," je za Automotive News Europe povedal šef razvoja pri Audiju Hans-Joachim Rothenpieler. Inženirji se borijo, da ju ohranijo pri življenju, saj TT in R8 predstavljata prvinski Audijev DNK. A to glavnim finančnikom v koncernu ne pomeni kaj dosti, če bodo proračunske številke v rdečem.
Rothenpieler pravi, da trenutno o usodi omejenih modelov še ni bila sprejeta nobena končna odločitev. Šef Audija Bram Schot je sicer že namignil, da utegne biti prihodnost Audijevih športnih avtomobilov elektrificirana, kar pomeni, da bo morda naslednja generacija TT-ja ali R8 električna. Enako velja za linijo RS.
Prodaja modela TT je lani v primerjavi z letom 2017 padla za kar 38 odstotkov na 14.641 modelov. Prodaja audija R8 je bila v istem obdobju manjša za desetino, prodali so jih 2.760.