Audi je Q3 predstavil leta 2011. Takrat smo mu rekli tudi baby SUV, saj pri Audiju še niso poznali modela Q2. Z njim so ciljali na aktivne posameznike in posameznice, manj pa na družine. Izkazal se je za uspešen produkt, saj so jih v tovarni v Španiji proizvedli 800 tisoč, od tega jih je okoli 2.300 nadelo slovenske registrske tablice.
Zdaj je njegovo prvotno vlogo prevzel Q2, Q3, ki ga po novem izdelujejo v tovarni na Madžarskem, kjer izdelujejo tudi motorje, pa so konkretno podaljšali. Medosje je razširjeno za skoraj osem centimetrov, kar se najbolj pozna pri prostoru za noge in kolena v drugi sedežni vrsti, konkretno večji pa je tudi prtljažnik. Kar za 70 litrov v primerjavi s prvo generacijo, kar pomeni 530 litrov ali zgolj 20 litrov manj kot pri Q5, ki je bil do zdaj prava vstopnica za družinsko vozilo Q in v primerjavi s Q3 meri 18 centimetrov več v dolžino.
Dodatno uporabnost novemu Q3 povečuje pametno zasnovana zadnja klop, ki so jo razširili. Hkrati je že serijsko vzdolžno pomična za 15 centimetrov, naslon zadnjih sedežev pa nastavljiv v sedmih različnih pozicijah. Tako je, ko naslon potisnemo do konca naprej, enako klop, možno prostornino prtljažnika povečati do 675 litrov, če pa sedeže v drugi vrsti podremo (podirajo se po tretjinah), pa dobimo največjo nakladalno kapaciteto 1525 litrov. Tako kot pri modelu A1 je mogoče prekrivalo prtljažnika shraniti v prtljažno dno zadaj, slednje je nastavljivo v treh višinah.
Dobil je povsem nov obraz, vključno z osemkotno masko, ki je značilna za Q modele, vzorec se ponovi tudi na armaturno plošči, ki objema vse merilne in digitalne instrumente. Za klasične A modele je rezervirana šestkotna maska. Posebnosti na zunanjosti je še kar nekaj, med drugim to, da so letvice v maski postavljene pokončno, dobil je za nove modele značilna »quattro ramena«, ki vizualno razširijo in zvišajo vozilo, do 20-palčna platišča, standard pri Audijih je postal, da imajo vsi najnovejši modeli okvirjene izpušne cevi, ki so skrite. Le športni model audi RS Q3 bo imel dobro vidna dva izpuha. Žarometi že serijsko svetijo v tehnologiji LED, za doplačilo pa jih je možno nadgraditi v matrični tehnologiji.
Še več trikov najdemo v potovalni kabini, kjer prevladujejo novi materiali, možno si je omisliti ambientalno svetlobo s poudarkom na detajlih kot je osvetljen logotip na armaturni plošči v najljubši barvi, ki jo izberemo na zaslonu na dotik. Kot zanimivost, kljuko v vratih je možno odpirati z levo ali desno roko.
Notranjost je skoraj popolnoma digitalizirana. Po želji si lahko kupec naroči Audijev virtualni kokpit z 12,3-palčnim zaslonom pred volanom. Osrednji zaslon na dotik meri do 10,1 palca, pod njim pa so klasični gumbi za upravljanje s klimatsko napravo in ne digitalni zaslon kot pri večjih in dražji Audijih. Omeniti velja nov položaj volanskega obroča, ki je v preteklosti doživel nekaj kritik, zdaj pa so ga postavili nekoliko bolj pokončno.
Povečal se je nabor asistenčnih sistemov, ki je usklajen z vozili iz večjih in dražjih segmentov, s poudarkom na samostojnem vodenju vozila znotraj voznega pasu in samodejnem zaviranju v kritičnih situacijah. V ta namen so vanj vgradili povsem novo generacijo senzorjev, ki izboljšujejo delovanje asistenčnih sistemov, to pa se odraža na večji varnosti in udobju.
Za navigacijo avto uporablja Goolge Earth in sprejema različne zvočne ukaze. Seveda zmogljivosti multimedije in povezljivosti lahko segajo v nebo. Spredaj je eden od dveh USB priključkov rezerviran za novi tip C.
Na začetku so za slovenski trg namenili tri bencinske in dva dizelska motorja z razponom moči od 110 kilovatov (150 KM) do 169 kilovatov (230 KM). Vsi so turbo štirivaljniki. Osnovni bencinski motor je 1,5-litrski in edini ne omogoča stalnega vsekolesnega pogona quattro, preostali so dvolitrski. Menjalnika sta ali ročni šeststopenjski ali sedemstpenjski S tronic.
Terenske zmogljivosti povečuje nov program off-road, ki je del sistema Audi drive select (omogoča prilagajanje vozila glede na razmere na cesti in želje glede trdote blažilnikov). Pri programu off-road se nekoliko spremenijo nastavitve motorja in menjalnika. S tronic kasneje prestavi v višjo prestavo, optimizira se doziranja plina, ESC ne posega toliko v pogon in dopušča spodrsavanje, ko je potrebno, drugače se porazdeli navor na kolesa.
Omeniti velja še asistenco za nadzorovani spust, pri čemer elektronika uravnava zaviranje vozila pri spustu.
Cene na bencinski strani (35 TFSI) z 1,5-litrskim motorjem s 110 kilovatov moči (150 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom stane vsaj 34.940 evrov, vstopnica do dizelskega Q3 (35 TDI) z dvolitrskim motorjem s 110 kilovatov moči in sedemstopenjskim S tronic menjalnikom stane 38.030 evrov.
Kasneje pričakujemo še športni model RS Q3 in tudi priključni hibrid.
Želite najti žensko za eno noč? Dobrodošli v ==> www.3xDate.top
"Resetiranje z OK" -> 'ponastavitev' mogoče??? :)