Majhni avtomobili so še posebno podvrženi ocenjevanju z očmi. Manjše mere poskušajo nadoknaditi z atraktivnimi linijami in barvami, ki si jih že pri vozilu nižjega srednjega razreda ni več mogoče predstavljati. Chevrolet je v sedanji generaciji na naših cestah slaba tri leta in v tem času je make up začel popuščati, zato je prav prišlo nekaj osvežitve.
Kaj natančno se je spremenilo na zunaj, pa vam bodo težko zdrdrali celo Chevroletovi prodajalci, saj so spremembe v obliki rahlo drugačnega sprednjega dela in svetil resnično majhne. Tretja zavorna luč je odslej del spojlerja, novih je nekaj platišč, znotraj pa je še največja novost nekoliko drugačna osrednja konzola, ki zdaj ponuja malenkost več odlagalnega prostora.
Glede na zunanjo mero 3,5 metra v dolžino velja pohvaliti relativno prostornost, ki jo omogočajo zelo na rob pomaknjena kolesa in dodatni par vrat, ima tudi več prostora za prtljago kot denimo fiat 500. A čudežev ne gre pričakovati, za italijanskim malčkom precej zaostaja po markantnosti, ki jo pušča v spominu mimovozečih.
Spark glede motorjev ne ovinkari. Na voljo je le 1,2-litrski bencinski motor preverjene atmosferske tehnologije, ki zmore 60 kilovatov moči.
Kako se pelje?
Lagali bi, če bi zapisali, da med vožnjo voznika prevevajo kakšni izjemno dinamični občutki. Pelje se tako, kot manj zahtevni lastnik pričakuje od vozila, da ga bo v okviru spoštovanja cestnoprometnih predpisov pripeljalo do cilja. Vsaj zunaj naselij in na avtocestah boste tudi težko na muhi radarske kontrole, saj hitrost spark pridobiva počasi, včasih prav nadležno počasi. Če digitalni merilnik že pokaže trimestno številko, pa se pojavi nova težava v obliki hrupa. Spark je torej bolj doma v mestih in na krajših razdaljah.
Korejec ima pomenljivo ime, a za vneti iskrico moraš imeti posebne talente. Da ne bo pomote, spark je povsem spodobno prevozno sredstvo. A nič več kot to. Ponudba novih modelov, ki stanejo okoli deset tisoč evrov, pa tudi ni majhna.