Avto
13 ogledov

Dars napihoval na račun uporabnikov avtocest

Radar na cestninski postaji Log Anže Petkovšek
Prejšnja uprava in nadzorni svet Darsa sta štiri leta neupravičeno delovala v nasprotju z interesi uporabnikov avtocest, ob padlih ovirah za vozila z vinjetami poudarjajo na Černačevem ministrstvu. Hkrati naj bi bistveno napihovali predvidene stroške odstranitve.

"Betonski otoki na CP Log so štiri leta nerazumno ovirali uporabnike slovenskih avtocest, saj bi morali biti odstranjeni ob uvedbi vinjet, torej že poleti 2008. Največja odgovornost, da se to ni zgodilo, je na bivši upravi in bivšem nadzornem svetu DARS, ki sta delovala v nasprotju z interesi uporabnikov avtocest in s pretiranimi ocenami o višini stroškov za odstranitev motečih ovir preprečevala njihovo odstranitev," so danes sporočili z ministrstva za infrastrukturo, ki ga vodi Zvonko Černač.

Čim prej odprava omejitve 60 km/h

Po njihovih ugotovitvah je po desetdnevnem preurejanju pretočnost prometa skozi cestninsko postajo Log "bistveno boljša, predvsem pa varnejša." Od strokovnjakov zdaj pričakujejo, da bodo spremljali pretočnost in na tej osnovi postopno odpravili zdajšnjo omejitev hitrosti, ki znaša 60 km/h. Na uporabnike avtoceste pa se obračajo s pozivom, naj hitrost prilagodijo omejitvam in s tem zagotovijo varno odvijanje prometa. Fizične policijske kontrole namreč na odseku niso mogoče, saj bi pomenile nevarnost za promet.

Stroški "30-krat" prenapihnjeni

Ministrstvo poudarja, da je prejšnja uprava ocenjeno vrednost odstranitve betonskih otokov na Logu postavila kar 30-krat višje od dejanskih stroškov. Dars je denimo spomladi, takrat še pod vodstvom Mateje Duhovnik, naračunal, da bo strošek odstranitve postaj skupaj z uvedbo elektronskega cestninjenja za tovornjake treba odšteti 28 milijonov evrov. Takrat so tudi zapisali, da Dars ne razpolaga z ustreznimi tehničnimi zmogljivostmi, s katerimi bi lahko kar njegove tehnične službe opravile večino del v zvezi s preureditvijo postaj. Kot je znano, je večino del pri odstranjevanju Loga opravil prav Dars sam, novi začasni predsednik uprave Darsa Matjaž Knez pa je pred nekaj tedni ocenil, da bo prva faza odstranjevanja otokov na Logu stala le 40.000 evrov.

Gorenjci bodo naslednji razbremenjeni

Naslednja postaja, ki bo padla, bo Torovo na avtocesti Ljubljana–Kranj. Promet po njej naj bi nemoteno stekel že do 10. oktobra, med izvedbo del pa gre tako kot na Logu pričakovati zastoje. V skladu s časovnico bo do konca leta sledila še preureditev drugih čelnih cestninskih postaj z izjemo Hrušice, ki služi kot vstopna točka v karavanški tunel.

Komentarjev 4
  • ghz891 14:15 15.september 2012.

    Ko jim pa 2x ne plačaš (1x že občina) pa preklinjajo in jamrajo.

  • ghz891 14:14 15.september 2012.

    Gradbeniki zelo radi napihujejo cene.

  • moons 13:35 15.september 2012.

    še 40.000 je preveč.