PLUS, MINUS |
Plus: motor, podvozje, vozne lastnosti, volan, sprednja sedeža, prtljažnik Minus: ESP le za doplačilo, ni šeste prestave, neosvetljena ogledala v senčnikih |
Testniku je pečat vtisnil predvsem odlični 1.8-litrski turbodizelski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva po skupnem vodu, ki z visokim navorom že v spodnjem območju vrtljajev prepriča s prožnostjo. Je odziven in ima povsem dovolj moči tudi za voznike s težjo nogo. Pri dobro odmerjenem 5-stopenjskem ročnem menjalniku smo pogrešali šesto prestavo, ki bi sicer ugodno testno porabo (7,2 l) še malce znižala, so pa bile zato toliko bolj prepričljive focusove vozne lastnosti.
Lega in varnost z odliko
Vrhunsko podvozje z lahkoto premaguje bolj in manj ostre ovinke ter blaži cestne anomalije.
V navezi z dovolj neposrednim volanom zagotavlja odlično vodljivost, žal pa je elektronski
stabilizacijski sistem (ESP) le na seznamu dodatne opreme.
Notranjost je nekoliko preveč plastična, a vseeno z logično in uporabno namestitivijo stikal. © Aleš Malerič |