Ford je marca v Ženevi s konceptom Iosis Max že konkretno nakazal, kako bo izgledal prihodnji obraz
njegovega najpomembnejšega modela, Auto Express pa je objavil že fotografije bolj ali manj
serijskega focusa. Tretja generacija naj bi pomenila velik korak naprej tako pri oblikovanju, kot
po tehnologiji in zmoglivostih.
V osnovi meter ne bo pokazal kaj bistveno več kot pri dosedanjem modelu. Vpadljiv sprednji
konec ima v spodnjem delu odbijača veliko režo za zrak, svetila so drzno potegnjena nazaj. Bočna
linija je visoka, streha je zrisana v modnem kupejevskem slogu. Zadnji del z visokim C-stebričkom
deluje bolj znano, podobnosti svetil s kuginimi so očitne. Kratki zadnji previs še dodatno poudari
športnost focusa.
Tudi notranjščina bo pomenila novo poglavje za Forda z novim uporabniškim vmesnikom in kamero
za vzvratno vožnjo kot opcijo. Kot lahko od Forda pričakujemo, bo velik poudarek namenjen
vodljivosti.
Focusa bodo izdelovali v tovarni v nemškem Saarlouisu. © |
Focusa bo poganjala nova generacija EcoBoost bencinskih motorjev z nizko prostornino, a veliko močjo ob hkratni ugodni porabi in izpustih. Začelo se bo pri 1,0-litrskem motorju z močjo od 65 kW (89 KM) do 80 kW (108 KM), precej bolj atraktivna pa bosta 1,6-litrska motorja z močjo 109 kW (148 KM) in 131 kW (178 KM). Tudi na dizelski strani se obeta konkreten premik naprej glede na dosedanje Fordove motorje. 1,6-litrski motor bo imel na zalogi 94 kW (128 KM), dvolitrska dizla pa 124 kW (168 KM) in 145 kW (197 KM).
Focusa naj bi začeli prodajati istočasno z novo generacijo C-Maxa (prvič tudi kot sedemsedežnik), oba pa naj bi sledila fiesti in naj bi s prodajo na različnih celinah postala Fordova globalna avtomobila.