ST200 je pravzaprav rojstnodnevna torta ob 40. obletnici modela fiesta, enega najbolj uspešnih avtomobilov v Fordovi zgodovini. Fiesta ST200 ima v primerjavi s klasično različico ST še za 10 odstotkov močnejši in 20 odstotkov prožnejši 1,6-litrski motor. ST200 namreč zmore 147 kW (200 KM) in ima 290 Nm navora. Za primerjavo - fiesta XR2, čislana predhodnica iz 90. let, je imela za polovico manj moči.
Pospešek do stotice traja 6,7 sekunde (-0,2 sekunde), tudi po zaslugi krajših prestavnih razmerij je hitrejša pri pospeševanju pri srednjih hitrostih, malce predrugačeno je tudi krmiljenje in vzmetenje. Končna hitrost je 230 km/h.
ST200 je ekskluzivno odeta v "storm grey" barvni odtenek, poleg tega jo krasijo še mat črna platišča. Prepozna se jo tudi po še agresivnejši maski motorja in velikem strešnem spojlerju zadaj, zavore pa so obarvane v dirkaško rdečo. Nekaj ekskluzivnosti so prihranili tudi za notranjost.
V Nemčiji bo ST200 stala 6.000 evrov več kot fiesta ST.
ST-line za kombinacijo športnosti in racionalnosti
Poleg fieste ST200 so pri Fordu najavili še novost pri ponudbi športnega paketa ST-line, podobno, kot to že nekaj časa počno konkurentje. ST-line paket bo fiesti in focusu prinesel športno podvozje, drugačna platišča, športnejšo oblikovano zunanjost in številne športne detajle v notranjosti. ST-line bo na voljo z različnimi motorji, tudi dizelskimi.
dezurni@zurnal24.si