ESC je vedno serijski, enako velja za prilagodljivo podvozje in sistem start&stop. Cene so celo nižje od napovedanih in se začnejo pri 19.390, za kratek čas pa kar pri 16.990 evrih.
12 centimetrov večja od 147
Oblikovno se naslanja na manjšega mita, obenem pa njegov videz dopolnjuje. To je vidno predvsem pri žarometih, tako sprednjih kot zadnjih, ki svetijo v tehnologiji LED, pri prednjih pa poleg teh (pri bolje opremljenih različicah) še AFS-biksenonski svetili. Po videzu gre za klasično kombillimuzino C-segmenta, zaradi skritih vratnih kljuk pri drugem paru vrat pa je giulietta bolj kupejevska. Govori se tudi o kombi različici, ampak za zdaj ostaja le ena sama – petvratna.
Znotraj izrazito športna
Notranjost prinese pričakovano razporeditev stikal in materiale, ergonomija je tipična za tega proizvajalca, čeprav je na sredinski konzoli veliko novega (predvsem pri stikalih klimatske naprave in avdiosistema). Meter v dolžino pokaže 4,35 metra, kar je 12 centimetrov več, kot meri 147, in 15 manj, kot meri delta. Prirastek se čuti predvsem v drugi vrsti, kjer je v primerjavi s 147 več prostora za kolena, v prtljažniku pa gre za 350 litrov prtljage.
Opremska paketa sta dva, in sicer progression in distinctive, že osnovni pa pomeni serijski ESC, prilagodljivo podvozje D.N.A., sistem stop&start, tempomat in (zgolj) ročno klimo. Pri distinctive 16-palčna lita platišča zamenjajo palec večja, volanski obroč in prestavna ročica dobita usnjeno preobleko, serijska pa so tudi naslon za roko, tipala za parkiranje ter blue&me. Komur to ni dovolj, lahko poseže še po dveh dodatnih paketih, ki ju je mogoče kombinirati, in sicer sport in premium, kjer že ime pove, kakšno poslanstvo zasledujeta. Za petične pa je tu še paket quadrifoglio verde, ki je na voljo zgolj v kombinaciji z najbolj zmogljivim bencinskim motorjem, ta pa prinaša poudarjene šive na volanu in prestavni ročici, znižano podvozje, aluminijaste stopalke, ohišja ogledal v krom looku, zavorne čeljusti pa dobijo rdečo prevleko.
Med opremskimi dodatki velja izpostaviti še osem barvnih različic oblazinjenja, avdiosistem Bose z 10 zvočniki, navigacijsko napravo ter dvojno strešno okno.
Pri motorjih gre za evolucijo znanih hišnih agregatov s turbotehnologijo, kjer (skoraj) vsi po vrsti zmorejo več moči, obenem pa zadostujejo Euro5 normativom čistosti izpuhov. Na bencinski strani tako najdemo dva 1,4-litrska T-jet (tukaj nosita oznako TB, močnejši pa še multiair) agregata, ki zmoreta 88 oziroma 125 kilovatov. Dizelske barve zastopata 1,6- in 2,0-litrski JTD-motorja, ki razvijeta 77 oziroma 125 kilovatov največje moči.
Vrh ponudbe pa za zdaj predstavlja motor 1750 TBi, ki razvije 173 kilovatov in 340 Nm. To zadostuje za končnih 242 kilometrov na uro in pospešek do stotice v 6,8 sekunde. Pri vseh motorjih je serijski šeststopenjski ročni menjalnik, o avtomatiki, za prihodnje leto je namreč napovedan nov menjalnik z dvojno sklopko, je za sedaj še vse tiho.
Poleg že znanega sistema D.N.A., kjer voznik prek stikala na dnu armaturne plošče izbira program delovanja (dynamic, normal in weather) motorja, menjalnika, zavornega sistema in krmilnega mehanizma, pa novost predstavlja elektronski diferencial z omejeno stopnjo zdrsa Q2, ki je serijski pri vseh giuliettah.
Cene so celo nekoliko nižje od pričakovanih ali bolje rečeno napovedanih in znašajo od 19.390 evrov na bencinski in 20.190 evrov na dizelski strani, do konca leta pa boste ob nakupu deležni še popusta v višini 2.400 evrov. Za distinctive paket opreme boste morali dodati še tisočaka, za quadrifoglio verde pa boste odšteli 25.990 evrov (23.590 s popustom). Letos naj bi prodali okoli 90 vozil, so pa čakalne dobe relativno dolge, saj gre za vozila po naročilu, prve dobave pa so septembra.