Pri enem najstarejših avtomobilskih medijev, ameriškem Wards Auto, so objavili seznam desetih sodobnih avtomobilskih kabin, ki so po njihovem mnenju najboljše. Prvikrat se je pokazalo, da večina pripada električnim avtomobilom.
Časi se očitno hitro spreminjajo in elektrificirani avtomobili se vse pogosteje znajdejo na vrhu ocenjevalnih lestvic. Letošnji svetovni avto leta je tako postal hyundai ioniq 6, evropski avto leta pa je električni jeep avenger. Spremembe pa opažamo tudi na drugih področjih. Eno takšnih pokriva tudi medij Wards Auto, pri katerem so notranjost avtomobilov ocenili z vidika oblikovanja, kakovosti izdelave in prijaznosti do uporabnika.
Proste roke oblikovalcev
Med avtomobili z najboljšo kabino za leto 2023 je glede na prejšnja leta prišlo do spremembe, saj je kar šest avtomobilov med deseterico na vrhu električnih. Pri Wards Auto pravijo, da je to precej razumljivo, saj se ni le povečala ponudba električnih avtomobilov, ampak imajo oblikovalci pri snovanju notranjosti baterijskih električnih vozil bolj proste roke.
Tole je deset avtomobilov z najboljšimi notranjostmi po izboru medija Wards Auto: 1. BMW 7/i7; 2. cadillac lyriq; 3. ford F-150 lightning; 4. genesis GV60; 5. GMC hummer EV; 6. hyundai palisade; 7. jeep wagoneer; 8. kia sportage; 9. land rover range rover; 10. nissan ariya
Kabine električnih vozil so v primerjavi s konvencionalnimi avtomobili lahko bolj prostorne in inovativne, saj ne potrebujejo toliko mehanskih povezav. Več prostora za potnike omogoča tudi kompaktna narava električnih pogonskih sklopov.
Vrsta faktorjev
Urednica pri mediju Christie Schweinsberg je povedala, da verjetno v avtomobilizmu nikoli ni bilo boljšega obdobja za navdušence nad avtomobilsko notranjostjo in potrošniško tehnologijo. Dodaja, da so kreativni elementi, ki smo jim priča, drzni in osvežujoči, prijetni in posebni pa so tudi materiali, ki se uporabljajo. Uporabniško izkušnjo izboljšujeta tudi digitalizacija z dramatičnimi animacijami ter ambientalna osvetlitev.
Pozitivno je ocenila tudi infozabavne sisteme, ki so boljši kot kdajkoli prej. Njihovi uporabniški vmesniki so postali bolj preprosti in pregledni, impresiven napredek pa opaža tudi na področju pogosto kritizirane povezljivosti s pametnimi telefoni ter govornega upravljanja.
Izidi natečaja izpostavljajo tudi veliko popularnost športnih terencev in križancev. Med desetimi finalisti je bil namreč le en avtomobil s klasično zasnovo, med prvimi petintridesetimi pa jih je bilo le sedem. Sicer pa so se na vrhu znašli križanci, športni terenci in poltovornjaki.
Velike, globoke in preširoke armature se hvalabogu poslavljajo skupaj z 50cm širokimi rokonasloni na vrhu konzole med voznikom in sovoznikom.Juhuhu. Morda bom res lahko kdaj kupil kak večji avto brez strahu o utesnjenosti za volanom. Novinarji pa še celo hvalijo… ...prikaži večo dober oprijem sedežev z vseh strani. Kot da si vsi želimo dirkanja z f1 ali vožnje gokarda ali reli avta.
zelo neumen prispevek !