Avto
2983 ogledov

Kie ceed ni več, prihaja kia K4!

kia K4 Kia
Kia z novo generacijo kombilimuzine spodnjega srednjega razreda ne bo več imela ceeda. Namesto njega bo tudi v Evropi na voljo kia K4.

Kia nam je v zadnjem letu predstavil zelo ambiciozne evropske načrte v zvezi z elektrifikacijo, vendar se kljub temu ni odpovedala klasičnim avtomobilom. Kie ceed sicer v novi generaciji ne bomo več mogli kupiti, zato pa namesto nje v novi generaciji v Evropo prihaja kia K4. Napovedana je tudi karavanska različica.

kia K4 | Avtor: Kia Kia

Kia je avgusta ustavila proizvodnjo ceeda v Žilini, s čimer se je končalo življenje tega modela, ki je bil od leta 2006 osrednji element Kiinega evropskega pohoda. Na proizvodnih trakovih slovaške tovarne ga je nadomestila električna kia EV4, v evropski ponudbi pa ga nadomešča globalni avtomobil, ki je kot limuzina in kombilimuzina že naprodaj v ZDA, izdelujejo pa ga v Mehiki.

Kia K4 je popolnoma novi avtomobil, ki se z dolžino 4,440 metra uvršča nekam med spodnji srednji in srednji avtomobilski razred ter je za 130 milimetrov daljši od sedanjega ceeda. Z obliko, ki je zadnja izvedba oblikovnega jezika "Opposites United", se močno zgleduje po električnih avtomobilih, ima pa tudi posebno rumeno barvo karoserije "Sparkling Yellow" in različico GT-line.

kia K4 | Avtor: Kia Kia

Večje dimenzije bodo botrovale tudi prostornejši kabini. Potnikom na zadnji klopi je namenjenih do 964 milimetrov prostora za noge, do strehe pa je na voljo 973 milimetrov. Prtljažnik v osnovi meri 438 litrov. Estetika električnih kij se odraža tudi na armaturni plošči z dvojnim ukrivljenim zaslonom, ki ga sestavljata 12,3-palčna zaslona. Vmes je še 5,3-palčni zaslon za neposredno upravljanje določenih funkcij. Določena funkcionalnost je zaupana tudi fizičnim gumbom na armaturni plošči in volanskem obroču, ki je v osnovni različici dvokrak, v GT-line pa trikrak.

Pod motornim pokrovom bodo na voljo bolj ali manj znani motorji. Osnoven bo 85-kilovatni trivaljnik 1,0 T-GDI v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Enak motor bo na voljo tudi z 48-voltnim blagim hibridom in 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Bolj dinamičen bo 110-kilovatni turbobencinski štirivaljnik 1,6 T-GDI v kombinaciji s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Pozneje pride tudi hibridni pogonski sklop.

dezurni@styria-media.si

kia K4 | Avtor: Kia Kia

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.