Na Kitajskem si očitno prizadevajo pospešiti konsolidacijo avtomobilskega trga. Po poročanju lokalnih medijev sta dva državna proizvajalca avtomobilov Dongfeng in Changan sporočila, da načrtujeta prestrukturiranje z drugimi podjetji pod državnim nadzorom.
Dongfeng je lani prodal skoraj 2,5 milijona avtomobilov, Changan pa skoraj 2,7 milijona. Velik del tega predstavljajo skupna vlaganja s tujimi proizvajalci. Dongfeng sodeluje z Nissanom, Hondo in Peugeot-Citroenom, Changan s Fordom in Mazdo.
Nova avtomobilska skupina bi z več kot 5,1 milijona prodanih avtomobilov prehitela trenutno vodilni BYD. Tudi v svetovnem merilu bi novo podjetje veljal za težkokategornika, čeprav bi bil zaostanek za vodilnima Toyoto in VW še vedno velik. Leta 2023 je bil na petem mestu koncern Stellantis s 6,4 milijona prodanih avtomobilov, medtem, ko je bil General Motors na šestem mestu s 4,9 milijona prodanih vozil.

V zadnjih letih sta se Dongfeng in Changan precej manj zanašala na e-mobilnost kot BYD. Vendar pa električni avtomobili na kitajskem trgu pridobivajo velik pomen. Presežne zmogljivosti kitajskih proizvajalcev vodijo v velike cenovne vojne. Strokovnjaki pričakujejo, da vsi proizvajalci ne bodo preživeli in da bo v prihodnjih letih prišlo do konsolidacije. Avtomobilski proizvajalci se zato želijo širiti v tujino, vendar pomembna trga za prodajo vozil ZDA in EU v želji, da bi zaščitili domače avtomobilske proizvajalce, omejujeta kitajsko prodajo s carinami.
Kljub temu veliko kitajskih proizvajalcev trenutno prodira na evropski trg. Do zdaj sicer z omejenim uspehom, kar pa bi se v prihodnjih letih utegnilo spremeniti s cenovno dostopnimi električnimi avtomobili.
Ko bodo kitajski električni cenejši kot pri nas dizli,sezna naredit preobrat,in potem lahko evropa zapre tovarne,kar je tudi cilj kitajcev
Hehehe, nova tržna niša, servis za kitajske avte in dobava rezervnih delov.