Zunanjost avtomobila je skreiral glavni hišni oblikovalec, Slovenec Robert Lešnik, posebnež pa je tudi zaradi kopice novih tehnoloških bonbončkov, ki so nas še za korak približali samodejni vožnji. Cene se v Nemčiji začnejo pod 80 tisoč evri.
NE SPREGLEJTE: ROBERT LEŠNIK ZA ŽURNAL24 TUDI O NOVEM RAZREDU S
Novi razred S, ki starega zamenjuje po osmih letih, nadomešča tudi luksuzno znamko Maybach, zato se ne gre čuditi, da ima osnovna različica razreda S podaljšano medosno razdaljo, hkrati pa so zunanje dimenzije večje v vse smeri. V dolžino meri 5.116 milimetrov, v širino 1.899 milimetrov, v višino pa 1.496 milimetrov. Medosna razdalja pri klasičnem modelu je 3.055 milimetrov, pri podaljšani različici pa v dolžino meri 5.246 milimetrov, medosna razdalja pa 3.165 milimetrov.
Luksuza na pretek
Znotraj je vse podrejeno udobju potovanja. Foteljsko udobje bodo občutili tako potnika na sprednjih sedežih kot potniki na zadnji klopi, ki je najbolj razkošna do zdaj, hrbtni del sedežev zadaj pa je mogoče nagniti do kota 43,5 stopinje. Za razvajanje potnikov so v Stuttgartu poskrbeli z gretjem, hlajenjem in masažo sedežev, različnimi naslonjali za roke, ki jih je mogoče celo ogrevati, iz klimatske naprave pa prihaja odišavljen zrak.
Porabo oklestili na 4,4 litra
Pri izdelavi so uporabili lahke materiale, delež aluminija je dosegel 50 odstotkov. Masa, nižja od dveh ton, je ob novih tehnologijah bistveno pripomogla tako k boljšim voznim lastnostim kot nižji porabi, ki so jo v primeru različice S 300 bluetec hybrid, ki za pogon uporablja kombinacijo 2,1-litrskega dizla in elektromotorja (skupna moč je 150 kilovatov), oklestili na le 4,4 litra, s prihodom modela S 500 plug-in hybrid pa naj bi porabo spustili celo pod štiri litre!
Pri nas bo novinec na voljo jeseni, znane pa so že cene za nemški trg:
S350 bluetec, 258 KM, 79.789,50 evra
S400 hybrid, 306 KM, 85.204 evrov
S500, 455KM, 104.601 evrov
S350 bluetec lang, 85.323 evrov
S400 hybrid lang, 91.094,50 evra
S500 lang, 107.635,50 evra
* cena za S300 bluetec hybrid še ni objavljena.
ja pozna se da je Lešnik bil dolgo pri kii. Seveda pa se avta ne bi branil.
Pod kakimi pogoji ima porabo 4.4 litra / 100 km? Pri nas verjetno tudi pri vožnji po avtocesti v skladu z omejitvami, če piha veter v zadek s hitrostjo 80 km /h... Ampak to je redko...
CLA mu je ratal v nulo, kaj pa so delali pri novem E-ju in tem S-u, pa ne vem. To ni nič.