Oblikovalci so ji le zategnili kakšno gubico, opazovalec pa opazi predvsem drugačno podobo meglenk, prvič videnih pri CX-7. Cena se tako kot ostalo ni pretirano spremenila, razliko pa nadomesti več serijske opreme, tudi takšne, ki je namenjena varnosti. Manjka pa napredna tehnična oprema, kot je radarski tempomat.
Tipično Mazdin prednji del
Glede mer in mas se ni spremenilo prav nič, še vedno so na voljo tri različice, količnik zračnega upora pa znaša več kot solidnih 0,27 oziroma 0,28. Med varnostnimi dodatki velja omeniti vedno serijski ESS ali vklop utripalk ob polnem zaviranju in sistemi hill asist ter sistem za zaznavo vozila v mrtvem kotu RVM.
Znotraj več občutka za detajle
Notranji prostor je prav tako prešel skozi lepotno kuro, in sicer ta zadeva oblazinjenje sedežev, merilnikov pred voznikom in večjo količino kroma na stikalih in okoli sredinske konzole. Novost je tudi piano črnina, ki obkroža kontrole avdio sistema pri bolje založenih različicah. Občutek v notranjosti je tako še odtenek bolj prefinjen, glede prostora pa šestici že prej ni bilo treba zardevati.
Prtljažnik meri 510 oziroma 519 litrov. Znotraj novosti obsegajo nove materiale na sedežih in merilnike pred voznikom. Opremskih paketov je pet, osnovni pa že vsebuje ESC in ESS sistema, ročno klimatsko napravo, avdio napravo in prednji naslon za roke. Naslednjo stopnjo predstavlja TE, pri katerem klima postane dvoobmočna, avdio naprava pa dobi še vlogo izmenjevalca zgoščenk in priključek za zunanje avdio naprave. Je pa ta od predhodnega TE bogatejši za ogrevana prednja sedeža in sistem hill holder. TE+ je naslednji in je pridobil največ, saj ga od predhodnega TE+ poleg prej omenjenega loči še sistem RVM, senzorji tlaka v pnevmatikah, akustična parkirna pomagala spredaj in zadaj, aktivne žaromete in bluetooth. Najvišje pozicionirana pa sta paketa GTA in GTA luxury, ki pa sta enaka kot pred prenovo.
Vsi motorji kmalu Euro5
Tudi pri motorjih so spremembe malenkostne, največja pa je gotovo to, da vsi agregati, razen osnovnega becninskega, že ustrezajo normativom o čistosti izpuha Euro5, osnovni bencinski pa se bo tej karavani pridružil septembra. Na bencniski strani najdfemo tri agregate moči od 88, 114 in 125 kilovatov (1,8i, 2.0i in 2.5i), na dizelski strani pa najdemo prav tako tri znane različice dvolitrskega dizla moderne zasnove, ki sedaj zmorejo 95, 120 ali 132 kilovatov. Pri dizlih je večjo turbino zamenjala manjša, ki poskrbi za večjo moč in odzivnost motorja že pri zelo nizkih vrtljajih, ob tem pa agregat porabi tudi nekaj manj goriva. Menjalniki so enaki kot prej, in sicer je ta pri osnovnem bencinarju petstopenjski ročni, drugače ima prestavno razmerje več. Pri dvolitrskem benicnskem motorju si je moč omisliti tudi preverjeno petstopenjsko avtomatiko, kljub napovedim pa za sedaj še ni znano, kdaj bodo v šestico pričeli vgrajevati novo avtomatiko s šestimi prestavnimi razmerji.
Cene se pričnejo pri 20.990 evrih, kolikor stane osnovni model s paketom CE in 1.8-litrskim bencinskim motorjem v nosu. Ta predstavlja en odstotek prodaje. Najbolj zaželen paket opreme pa je TE, ki zahteva 2.600 evrov doplačila, za še boje založenega TE+ plus je treba dodati še 2.300 evrov. Slednji je od predhodnega dražji za 880 evrov, tako da znaša razlika v opremi okoli pol drugi tisočak. Najcenejša dizelska šestica stane 22.990 evrov (cene veljajo za limuzinsko različico). Doplačilo za sport – petvratno limuzino – znaša 400 in za karavansko še dodatnih 700 evrov. Avtomatiko pa cenijo na dva tisočaka.
Letos naj bi jih prodali 300 in zadržali šestodstotni tržni delež v segmentu.