Avto
33 ogledov

Mégane za dinamične

Renault megane
1/18
Saša Despot
GT Line. Športni paket je tako kot odličen 1,2-litrski turbobencinski motor narejen za dinamične voznike. Konkurenti zabavnejši.

Mégane. Zadnja generacija ene od najpogostejših kombilimuzin na naših cestah je po prvi predstavitvi leta 2008 doživela vmesne izboljšave, zadnjo lani.

Po vzoru clia je dobil nov hišni obraz z ozko zračno režo, velikim diamantnim logotipom, vpadljivimi žarometi in LED-svetili. Skupaj z aerodinamičnim paketom opreme GT Line je to dovolj za šarmiranje deklet, a le če vas ne gledajo v zadek, saj kaj dlje kot do prvega kolesnega para oblikovalci niso segli.

Renault megane | Avtor: Saša Despot Saša Despot


Znotraj je plastika manj ugledna kot pri konkurenčnih VW golfu in ford focusu. Pogrešali smo uporabnejše odlagalne površine, po drugi strani pa naj pohvalimo zamisli, ki jih navadno najdemo pri prestižnih znamkah, Renault pa jih ponuja za zelo zmerno ceno. Merilniki so pregledni, osrednji del potovalnega prostora je samostoječ sedempalčni zaslon, ki je pregledno nameščen na sredino armaturne plošče v višino oči in je del multimedijskega sistema R-link. Dobro je, da se lahko med mapami in ukazi hitro in preprosto premikamo ob pomoči vrtljivega gumba med prednjima sedežema. Voznik ima podobno kot vmesniki v audiju ali BMW okoli gumba zbrane bližnjice do uporabne navigacijske naprave in avtoradia, povezljivost z mobilniki in nadgrajevanje z aplikacijami sta preprosta. Zanj ni treba odšteti več tisoč evrov, ampak zmernih 790 evrov. Žal pa še vedno varčujejo pri stvareh, ki niso drage. Tako na primer tempomata ne vklopimo na volanu, temveč s posebnim stikalom na sredinskem grebenu med sedežema.

GT Line prinaša tudi izrazito športne, a udobne sedeže z dobro bočno in ramensko oporo, aluminijaste stopalke pa dajejo prijeten občutek. Na zadnji klopi je povsem dovolj udobja. Podvozje sicer uspešno blaži hrup, a potniki zadaj na neravninah neudobno poskakujejo. Prtljažnik je s 372 litri manjši kot pri golfu (380). Moti visok nakladalni rob, pohvale pa je pri nas dobil na račun pravokotne oblike, zato lažje pogoltne otroški voziček. Priročno je dvojno dno.

 

avtomat

Motor: 1.198 cm3, bencinski, 97 kW (132 KM) pri 5.500 vrt.; navor: 205 Nm pri 2.000 vrtljajih


Poraba na testu: 7,0 litra/100 km, izpust 124 g CO2/km


Zmogljivosti: 200 km/h, 9,7 sekunde od 0 do 100 km/h


Cena: od 14.590 evrov (testnik 21.435 evrov)

AvtoTest


Motor, R-link, prostornost.


Vozne lastnosti slabše kot pri glavnih konkurentih.

Udobje.

Voznik ne more računati na uporabne pripomočke za manj stresno vožnjo, kot je sistem AEB za samodejno zaviranje; peugeot 308 in golf imata radarski tempomat. Premore pa kamero za vzvratno vožnjo. Dobra je samodejna klima, motijo pa stikala.

 
Pogon.

Turbobencinski agregat je uglajen in tih. Moči je dovolj, da bo zadovoljil dinamične voznike. Majhna prostornina se pozna pri porabi, saj pri dinamični vožnji porabi devet litrov, na avtocesti liter manj, ko turbina miruje, pa se vozimo poceni.

 
Konkurenti.

Ford focus in VW golf se vozita bolje. Mégane zaostaja v informacijah, ki jih ponuja volanski sistem. Francoz je v ovinkih lahko živahen, a nikoli tako stabilen kot konkurenta. Voznikovo akcijo prehitro prekine ESC, vendar nas prepriča s pospeški in navorom.

 
Vrednost.

Dobrih 21 tisočakov z dodatki ni malo. Kupcem so ga približali z 2.800 evri popusta. Za 18.685 evrov je bogato opremljen, s prostorskim udobjem pa primeren za družine. Manj zahtevni lahko izberejo šibkejši motor 1,2 TCe.

 
Komentarjev 1
  • Oxxo 15:58 27.april 2014.

    Renault = crapČudi me, da se "strokovnjaki" niso domislili, da bi tudi na tem avtomobilu pokrov motorja voznik odprl s pomoćjo dveh ročic, ga dvignil, prislonil ob rob in nalil vodo za brisalce... tako, kot je to pri ...prikaži več novem Twingotu.Mimogrede - a se v predalih vrat še nabira voda - tako kot je to klasika pri predhodnih Meganih?