Pri Mercedes-Benzu so predstavili novo, tretjo generacijo, svojega velikega dostavnika sprinterja. Z njim v gospodarska vozila uvajajo povsem nove tehnologije, predvsem s področja povezljivosti in digitalizacije, zaradi česar je sprinter prvi dostavnik nove ere, ki so jo poimenovali adVANce (napredni dostavniki).
Novi sprinter bo na voljo v več različicah (tip karoserije, dizajn kabine, dolžina vozila, višina strehe, nosilnost in prostornina tovornega prostora), več kot 1.700 kombinacij je možnih, so navedli pri Mercedes-Benzu. S tem bodo zadovoljili najbolj širok spekter kupcev in njihovih potreb po prevozu blaga in ljudi.
Tudi s pogonom spredaj!
Novega sprinterja odlikujejo številni novi asistenčni sistemi za pomoč vozniku, digitalna armaturna plošča kot tudi sistemi povezljivosti, novi PRO connect servisi, napredna varnost, bolj prostorna potovalna kabina, kakovostni materiali in bogata ponudba motorjev. Evropski paleti bo na voljo 2,1-litrski štirivaljni motor v različicah s 85 kilovatov moči (114 KM), 107 kW (143 KM), 122 kW (163 KM), 132 kW (177 KM), kot tudi 3,0-litrski šestvaljni dizelski motor s 142 kilovatov moči (190 KM) in 440 Nm navora.
Poleg šeststopenjskega ročnega menjalnika v Stuttgartu še posebej izpostavljajo možnost devetstopenjskega samodejnega menjalnika, ki se prvič pojavlja v velikih dostavnikih.
Poleg različice s pogonom na zadnji osi in pogonom na vsa štiri kolesa, je Mercedes v modelno paleto uvrstil tudi različico s pogonom na prednji kolesi, ki jo odlikuje za 50 kilogramov večja nosilnost kot pri različicah s pogonom na zadnji kolesi.
Mercedes je najavil tudi e-sprinterja, torej različico z električnim motorjem. Na prodaj bo prihodnje leto, zato za zdaj tehnične karakteristike še niso znane.