Daimler je v Las Vegasu napovedal futuristični mercedes-benz vision AVTR, ki je nastal po zaslugi na novo napovedanega partnerstva s franšizo filma Avatar.
Razstavni avtomobil je zasnovan tako, da "vzbudi domišljijo" o tem, kakšni bi lahko bili avtomobili v prihodnosti. Mercedesovi strokovnjaki so pri snovanju vozila posvetili posebno pozornost povezavi med človekom, strojem in naravo, podobno kot gre za simbolični odnos med fantazijskimi liki in človekov v filmu Avatar.
Že bežen pogled na vozilu daje vedeti, da vision AVTR ni podoben nobenemu vozilu, ki je trenutno v prodaji. Za začetek, v vozilu skorajda ni kontrolnih elementov, na primer volana, prestavne ročice, stikal ..., namesto tega „vozniki“ preprosto položijo roko na osvetljen krmilnik na sredinski konzoli, ki meri različne biometrične podatke, vključno z vašim pulzom. Preostali del notranjosti je zasnovan tako, da se okoli potnikov odpira zunanji svet, zlasti zaradi izrazito poudarjene osvetlitve v vozilu.
Sedeži so oblečeni v vegansko usnje, ki je izdelano izključno iz recikliranega materiala iz starih oblačil, zastav in plastenk. Velik del tal je okrašen z inovativnim lesom, imenovanim karuun, izdelanim iz ratana, materiala, ki ga je v izobilju, predvsem pa ga je veliko v Indoneziji.
Zunanjost koncepta zaznamuje 33 večfunkcijskih loput na zadku, ki se premikajo sinhrono, s čimer posnemajo dihanje in gibanje bitij na planetu Pandora, kjer poteka dogajanje v filmu Avatar. Lopute skrbijo tudi za izboljšanje aerodinamike vozila.
Prav tako fascinanten je pogonski sklop. Pri Mercedesu pravijo, da prikazuje zavezanost k temu, da zmanjšajo svoj ogljični odtis. Za napajanje vozila skrbi revolucionarna baterija s kapaciteto 110 kWh. Za izdelavo baterijo so uporabili posebno tehnologijo in materiale, ki so brez redkih, strupenih in dragih zemeljskih kovin, zato je baterijo mogoče stoodstotno reciklirati. Baterijo je možno napolniti v 15 minutah, največji doseg z enim polnjenjem je 700 kilometrov. Za pogon so zadolženi štirje popolnoma neodvisni elektromotorji, vsak je nameščen v enem kotu vozila, skupna moč vseh štirih je 350 kilovatov (470 KM).