Z ioniq 5 je Hyundai predstavil svojo električno platformo, vključno z 800-voltno tehnologijo, s katero konkurira tudi vozilom znamke Tesla in najbolj naprednim vozilom koncerna Volkswagen. Pri Hyundaiu ohranjajo zagon in predstavljajo naslednji, velik korak na prehodu na električna in avtomatizirana vozila.
Seven pri Hyundaiu označujejo kot "športno-uporabno električno vozilo" ali SUEV in predstavlja predogled serijskega srednje velikega športnega terenca ioniq 7. Z njim predstavljajo futuristično notranjostjo, podobno salonu.
"Koncept seven prikazuje Hyundaijevo kreativno vizijo in napredne tehnologije za našo prihodnost elektrificirane mobilnosti," je dejal José Muñoz, predsednik in izvršni direktor Hyundai Motor North America. “Njegova inovativna notranja prostornost, okolju prijazen pogonski sklop ter najsodobnejše tehnologije za varnost in priročnost razkrivajo vznemirljivo prihodnost za kupce naših športnih terencev."
SUEV, ki temelji na električni-globalni modularni platformi podjetja (E-GMP), ima seveda električni pogonski sklop. Hyundai cilja na doseg več kot 483 kilometrov (WLTP) in polnjenje s 350 kW, kar naj bi omogočilo, da baterije napolni od 10 do 80 odstotkov v samo 20 minutah.
Kolesa so potisnjena na sam rob karoserije, s čimer so omogočili veliko prostora v kabini. Medosna razdalja je kar 3,2 metra.V konceptu so tradicionalne sedeže zamenjali kar s klopjo.
Konzolo poimenovano "Universal Island" so zasnovali za uporabo gospodinjskih aparatov, kot so mini hladilnik in predal za čevlje. Streha ima panoramski zaslon OLED, ki prikazuje vsebino in vpliva na vzdušje v kabini.
Voznikov sedež se lahko vrti, ko volan ni uporabi, se skrije. Hyundai seven je namreč avtonomno vozilo. Zato je v vozilu več prostora za zaslone, ki ustvarijo izkušnjo podobno sedenju v salonu. Temu so tudi vrata, saj avto nima B stebrička.
Pri Hundaiju so še povedali, da so za izdelavo uporabili ekološko neoporečne materiale, kot je bio-barva za zunanjost. V notranjosti pa so uporabili minerale, bambusov les, biosmolo, skoraj vse ostalo pa je narejeno iz recikliranih ali obnovljivih materialov.
Kabino je mogoče tudi UVC dezinficirati, ko potniki zapustijo vozilo.
Ioniq 7 naj bi na trg prispel leta 2024, pričakovati pa je bistveno manj futurističen izdelek, kot je koncept seven.