Ioniq 5 se oblikovno močno naslanja na študijo 45 EV, ki jo je Hyundai predstavil leta 2019, saj je od nje dobil enako oglato oblikovno zasnovo karoserije, vpadljive žaromete, ki so uokvirjeni s kvadrati iz led dnevnih luči, prav tako pa tudi 20-palčna kolesa.
Na boku izstopajo predvsem potopne kljuke vrat, ki seveda pripomorejo k izboljšani aerodinamiki, na zadku pa prav tako oglate zadnje luči in zavorne luči s pikslastim vzorcem, ki se raztezajo preko vse širine zadka. Pri Hyundaiju napovedujejo tudi, da bo ioniq 5 na voljo tudi z vzvratnimi kamerami namesto tradicionalnih vzvratnih ogledal.
Ležalna sedeža
Kabina je zasnovana zelo futuristično in minimalistično z armaturno ploščo, ki so ji namenili izrazito vodoravne linije, ki gotovo pripomorejo k vtisu širine, na njej pa izstopata predvsem dva 12-palčna zaslona, prvi, ki nadomešča tradicionalne merilnike, ter drugi občutljivi za dotik, ki služi upravljanju infozabavnega sistema ter avtomobilskih funkcij, ki vključujejo tudi popolni izbor asistenčnih sistemov. Z izjemo klimatske naprave, ki so ji namenjena ločena kapacitivna stikala.
Ioniq 5 nima izrazite sredinske konzole in grebena, ampak zgolj nosilec za lončke in velik predal, ki se ga lahko vzdolžno pomika za 14 centimetrov. Zanimiva sta tudi sprednja sedeža, ki se jima lahko naslonjalo močno nagne in skupaj z oporama za noge spremeni v udoben ležalnik za daljše vožnje v avtonomnem režimu, ko bo ta seveda možen.
Sprednja sedeža sta tudi za dobrih 30 odstotkov tanjša od Hyundaijevih standardnih sedežev, kar se odraža predvsem več prostora za noge potnikov na zadnji klopi, ki jim je sicer tudi namenjeno kar precej udobnega prostora za sprostitev ali morebitno delo. Zadnjo klop bo možno vzdolžno pomikati za 135 milimetrov. Inoniq 5 je opremljen tudi z obilico priključkov za polnjenje naprav, izstopa pa predvsem tripolna vtičnica z močjo 3,5 kilovata, ki lahko služi tudi polnjenju električnega skiroja.
Kot električni avtomobil z zadnjim pogonom ioniq 5 izkorišča tudi možnost dveh prtljažnikov. Zadnji razpolaga s prostornino vsaj 531 litrov, prednji pa k temu doda še 57 litrov. Prednjega štirikolesno gnani ioniq 5 seveda ne bo imel.
Dve bateriji in štiri pogonske možnosti
Ioniq 5 bo sicer na voljo z manjšo baterijo s kapaciteto 58 kilovatnih ur ali večjo baterijo s kapaciteto 72,6 kilovatne ure, od česar bo odvisen tudi njegov doseg, ki naj bi z večjo baterijo segal do 480kilometrov. Ioniqova platforma E-GMP bo sicer brez posebnih adapterjev omogočala polnjenje na 800- ali 400-voltnih polnilnih postajah, možno pa bo celo polnjenje z močjo 350 kilovatov, ki bo v petih minutah zagotovilo 100 kilometrov dodatnega dosega.
Precej pestra bo tudi izbira pogonske tehnike. Osnovni zadaj vgrajeni motor bo v kombinaciji z manjšo baterijo zagotavljal moč 125 kilovatov in navor 605 njutonmetrov, z večjo baterijo pa 160 kilovatov in prav toliko navora. Obe bateriji bosta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom z dvema elektromotorjema, ki bosta v prvem primeru razvijala moč 173, v drugem pa 225 kilovatov, v obeh primerih pa navor 350 njutonmetrov, kar bo najmočnejšemu ioniqu 5 omogočilo vožnjo do hitrosti 185 kilometrov na uro.