Kot pravijo pri Toyoti, bo highlander hybrid v Evropi odlično dopolnil ponudbo športnih terencev, ki jo tvorijo RAV4, C-HR in novi najmanjši križanec yaris cross, bo pa tudi dodatni avtomobil s hibridnim pogonskim sklopom, ki ima pri Toyoti že 23 let izročila in je v štirih generacijah doslej poganjal devet avtomobilov.
Pametni štirikolesni pogon
Po novem bo hibridni sklop torej svoj prostor našel tudi v hughlanderju hybrid, ki so ga zasnovali na platformi GA-K, na kateri slonijo tudi drugi športni terenci, njen del pa je tudi pametni štirikolesni pogon, pri katerem za pogon zadnjih koles skrbi elektromotor.
V hibridnem pogonskem sklopu bodo združeni 2,5-litrski bencinski štirivaljnik, ki deluje po energetsko bolj ugodnem Atkinsonovem ciklusu, na prednji in elektromotor na zadnji premi ter nikelj-metal hidridna baterija pod drugo vrsto sedežev. Razvijal bo moč 182 kilovatov in v skladu s ciklusom WLTP porabil 6,6 litra bencina na sto kilometrov ter v zrak izpuščal 146 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Voznik bo lahko izbiral štiri vozne programe, eco, normal, sport in trail, ki bodo vsi uporabni tudi zgolj z električnim pogonom.
Sedem sedežev
V avtomobilu dolžine 4,950 metra bo sicer dovolj prostora za tri vrste z do sedmimi sedeži, pri čemer bo vstop na zadnjo vrsto olajšala možnost vzdolžnega pomika klopi v drugi vrsti za 18 centimetrov. Prtljažnik bo v osnovi meril 658 litrov, povečati ga bo mogoče na 1.909 litrov, transportne zmogljivosti pa bo povečala še možnost vleke dvotonske prikolice.