V Veliki Britaniji je potekalo vsakoletna podelitev nagrad International engine of the year za najboljše agregate, ki jih avtomobilski proizvajalci vgrajujejo v svoje izdelke. Žirija 65 novinarjev iz 32 držav vsega sveta je izbrala zmagovalce v 11 kategorijah glede na vozne lastnosti, zmogljivosti, ekonomičnost in uglajenost.
Zmagovalci kategorij so se v finalu potegovali še za naziv skupnega zmagovalca Mednarodnega motorja leta. To je v ostri konkurenci postal 1,4 TSI twincharger motor koncerna VW, pri katerem je žirija opevala razmerje med močjo (do 125 kW) in ekonomičnostjo.
Brez prave konkurence je bil za novinca leta izbran Fiatov 1,4 litrski MultiAir bencinski motor. Žirija utemeljuje, da gre za edino pravo inovacijo zadnjih 12 mesecev. Glavna posebnost motorja je namreč napredno elektro-mehansko delovanje ventilov v petih režimih, ki hipno prilagajajo delovanje trenutnim potrebam, kar zagotavlja kar najboljše razmerje med porabo in zmogljivostmi.
Na lestvici je letos le en dizel in sicer BMW-jev dvolitraš. V nenemške roke so šle letos vsega tri nagrade, tudi sicer je dominiral koncern VW.
Najboljši motor leta
VW 1,4 TSI twincharger
Zmagovalci po kategorijah:
Najboljši novi motor: Fiat 1,4 MultiAir
Najboljši mednarodni motor: VW 1,4 TSI twincharger
Najbolj ekološki motor: Toyota 1,8 hybrid
Najboljši visokozmogljivi motor: Mercedes-benz AMG 6,2 V8
Kategorija do 1,0 litra: Toyota 1,0
Kategorija 1,0 - 1,4: VW 1,4 TSI twincharger
Kategorija 1,4 - 1,8: BMW-PSA 1,6 turbo
Kategorija 1,8 - 2,0: BMW 2,0 biturbo dizel
Kategorija 2,0 - 2,5: Audi 2,5 TFSI
Kategorija 2,5 - 3,0: BMW 4,0 V8 biturbo
Kategorija nad 4,0: Mercedes-benz AMG 6,2 V8