Ruske oblasti menijo, da bodo na ta način izboljšali prometno varnost in zmanjšali število prometnih nesreč. Ob objavi novice so se takoj oglasili nasprotniki zakona. Odvetnik Jevgenij Černusov, sicer dolgoletni sodelavec ministrstva za notranje zadeve, se sprašuje, kdo in kako bo to nadzoroval.
"Kako bodo policisti izmerili, ali je nekdo v prekršku. Bodo naokoli hodili z metrom naokoli," se čudi Černusov, ki meni, da želi zdravstveni resor preprečiti voznicam vožnjo z avtobusi, saj to nekoga moti.
To je diskriminatorno
Dodaja, da ne obstaja niti ena statistika, ki dokazuje, da so vozniki in voznice, ki so manjši od 150 centimetrov, bolj nevarni za vožnjo in da povzročijo več prometnih nesreč. "Če je oseba zdrava, ni pomembno, koliko je visoka. To je preprosto diskriminatorno," je prepričan predsednik Združenja za pravno zaščito Viktor Travin.
Še več, proizvajalci vozil v vozila vgrajujejo po višini in dolžini prilagodljive sedeže, ki tudi nižje raslim voznikom omogočajo vožnjo tovornjakov, avtobusov, tramvajev in drugih večjih prevoznih sredstev.
Pa ja sej je normalno, če ne vid čez šipo nima kej vozit.Na Japonskem ni problema delat katerikoli izpit za težki motor že z poznavanjem CPP, ampak se zaplete ko je treba praktično pokazat kaj znaš, tam namreč,… ...prikaži več če ne moreš dvignit motorja za katerega delaš izpit, ga ne boš nikoli naredil, prvo ga treba dvignit, šele kasneje lahko začneš vozit. Ne vem zakaj tega ne naredijo pri nas. Vidim pelje motor mal ko ne otrok ima pa 600 ali celo 1000 kubikov, ma vem da ga niti na štender ne more spravit kamo li pobrat s tal.