Osem mesecev po začetku nizkocenovne znamke Jetta na kitajskem trgu so pri Volkswagnu našteli 81.000 kupcev nove samostojne znamke. Samo aprila so na največjem svetovnem avtomobilskem trgu prodali 13.500 avtomobilov, kar predstavlja približno 1 odstotek prodaje vozil na Kitajskem.
Jetta je letos povečala svoj tržni delež, saj mlajši kupci na Kitajskem iščejo nove, cenovno dostopnejše avtomobile, da bi se izognili javnemu prevozu po epidemiji koronavirusa. Že sredi pandemije, je bilo med januarjem in aprilom 2020 prodanih 38.000 vozil znamke jetta, kjer so kupce premamili zahvaljujoč virtualnim avtomobilskim salonom in enostavnemu spletnemu nakupovanju.
Po uspehu skupina Volkswagen razmišlja o načinih za širitev trga za svojo poceni znamko, ki je bila sprva zasnovana zgolj za kitajski trg, piše Autonews Europe.
"Uspešen začetek je vzbudil zanimanje tudi za druge trge," je novinarjem povedal predsednik Jette Harald Mueller. Mogoče je tudi, da se bo znamka razširila v Evropo, zlati zato, ker se VW že leta trudi ponuditi močnega tekmeca Renaultovi cenovno ugodni znamki Dacia. Pri Volkswagnu menijo, da so zdaj na pravi poti.
Podjetje se je odločilo za dobro razvit pristop: na Kitajskem je ustanovilo cenovno ugodno znamko Jetta (ime je dobila po dobro znanem modelu jetta, ki ga poznajo zlasti v ZDA in Evropi), sestrska znamka Škoda, ki je vsaj na začetku pripojitve k VW veljala za cenejši VW, pa je postala znamka, ki danes glede kakovosti ni sprejeta bistveno slabše od VW.
Po drugi strani pa je znamka Volkswagen z vsakim novim modelom, tehnologijo, opremo ter tudi ceno bližje premijskemu razredu vozil, kjer ima koncern Volkswagen že tudi znamko Audi.
Na kitajskem avtomobilskem trgu cenejših blagovnih znamk prevladujejo predvsem lokalni proizvajalci, kot sta Great Wall in Geely ter tudi številne druge manj znane azijske blagovne znamke, na celotnem kitajskem trgu pa ta razred vozil predstavlja kar 30 odstotkov prodaje.
Po raziskavi VW kar 80 odstotkov kupcev, ki prvič kupujejo avtomobil, posega po vozilih iz cenovno ugodnega segmenta.
Jetta ima v ponudbi več modelov: limuzino VA3 in dva nova SUV modela, VS5 in VS7, vsi so proizvedeni na Kitajskem. Najbolj zanimiv je manjši SUV, model VS5, ki ga poganja 1,4-litrski turbo bencinski motor s 110 kilovatov moči (150 KM) in predstavlja kar 80-odstotkov Jettine prodaje, stane pa 11.700 evrov. Limuzina VA3 stane 7.900 evrov.
povprečna mesečna plača v australiji 4000€+, povprečna mesečna plača v SLO 1000€
sales tax: kitajska 13%, australija 10%, USA povprečno 10% SLO: kazen EU za prekoračitev 95gCO2 * DMV(1-9%) * DDV 22% AUSTRALIJA: ASX 14k€, Tiguan 24k€ SLO ASX 19k€, Tiguan 41k€
TO SO REALNE CENE VSEH AVTOMOBILOV, KI SPADAJO V NIŽJI SREDNJI RAZRED od 7.000 do max. 11.000! Vse kar je več so provizije pijavkam!