Citroën misli resno z napovedjo, da se želi vrniti k dostopnim avtom za množice. Potem ko je slovenski uvoznik pred dnevi najavil, da bo povsem električni e-C3 brez subvencije startal s ceno pod 25 tisoč evri in bo torej skupaj s subvencijo potonil globoko pod 20 tisočakov, so zdaj pri matični družbi najavili še okvirne cene za klasično gnani C3. Ta bo na voljo tako v povsem bencinski različici kot takšni z mehkim hibridom.
Vstopni C3 z 1,2-litrskim trivaljnikom (75 kW) in šeststopenjskim menjalnikom bo startal po priporočeni ceni 14.990 evrov. Ta cena se lahko za Slovenijo še prilagodi.
To priporočeno ceno je treba postaviti vzporedno k odhajajoči generaciji C3, ki je v Sloveniji brez popusta in s šibkejšim motorjem (61 kW) ter petstopenjskim menjalnikom ovrednotrena na najmanj 14.210 evrov. Različica z 81 kilovati pa po ceniku brez popustov trenutno stane "že" prek 17 tisoč evrov.
Laurence Hansen, glavni produktni vodja in strateška direktorica pri Citroënu, je za Žurnal24 ob premieri novega ë-C3 pojasnila, da so pri Citroënu opazili spremembe pri pričakovanjih kupcev glede novih avtov. V času po koroni in zaradi negotovih gospodarskih razmer so kupci vse bolj previdni glede odhodkov za mobilnost. V ospredje zato po Citroënovem prepričanju spet stopajo bolj racionalni in manjši družinski avtomobili, ki pa prav tako lahko zadostijo veliki večini potreb uporabnikov. Prav takšni modeli so bili v preteklosti za znamko najbolj uspešni.
Novi C3 bo na razpolago tudi kot mehki hibrid z istim bencinskim motorjem, ki pa mu pomaga še majhen elektromotor. Ta različica bo imela vgrajen dvosklopčni avtomatski menjalnik. Takšen C3 bo posebej primeren za mestna okolja, saj bo tam omogočal najnižjo porabo goriva.
Citroën pri novem C3 zagovarja racionalnost, vsak kupec bo lahko opremo izbral glede na svoje potrebe in zmožnosti. Vstopni model tako še ne bo imel sredinskega zaslona, vseeno pa bo ponujal tehnologijo za polno integracijo pametnega telefona, ki bo s tem nadomestil dodatni zaslon. Posebnost pri C3 je tudi nov voznikov digitalni zaslon, ki je potisnjen tik pod vetrobansko steklo.
Seveda bo vsak C3 tudi dosegal obvezni standard glede vgrajenih asistenčnih pripomočkov, kot je zaviranje v sili ali pomočnika za držanje smeri.
C3 torej postaja zelo resen konkurent vsem modelom, ki smo jih doslej naslavljali z nizkocenovniki, v prvi vrsti z evropsko prodajno uspešno dacio sandero. Atraktivni cenik so pri Citroënu dosegli z vrsto ukrepov pri načrtovanju in razvoju platforme. Svoje dodaja proizvodnja, avto bodo izdelovali v slovaški Trnavi, celotno dobavno verigo za sestavne dele pa so zelo racionalizirali.
Novi C3 z bencinskim motorjem bo v evropske prodajne salone zapeljal poleti, medtem ko lahko njegovega električnega brata e-C3 pri nas pričakujemo že čez nekaj tednov.
Nazaj na 4 cilindre, ne pa ti mlinčki, k je natovorjen, ne veš a z prvo v ovinek, križišče ali z drugo. Potem pa zgleda k da si koga izsilil k rabi par sekund da potegne,....
Tolk grdega avta pa ne maram niti zastonj! Pa kaj je tem današnjim oblikovalcem?
Za mladino predrag,za starejše brezvezen