Nemci so predstavili prve fotografije in podatke o novi astri, ki bo premiero doživela na septembrskem salonu v Frankfurtu. Najprej bodo predstavili petvratno različico, druge različice bodo sledile kasneje.
Kot pojasnjujejo oblikovalci, so t ako na zunanjosti kot v notranjosti uporabili obliko krila in rezila. "Oblikovalske tematike, ki so bile uporabljene pri insignii, kot sta krilo in rezilo, so pri novi astri dobile svežo interpretacijo. Pomembno je, da ima vsak Oplov model svojo osebnost," je povedal Mark Adams, podpredsednik za dizajn pri General Motors Europe. "To je razlog, da vidite dvojna krila pri zadnjih lučeh in dinamično bočno rezilo, ki vizualno povezuje okno zadaj in C-stebriček."
Tehnologija, znana že iz večje sestre
Pri Oplu napovedujejo, da bo naslednja, že deseta generacija astre v svoj razred prinesla
veliko novosti, ki so bile najprej predstavljene v insignii. Med drugim bo na voljo popolnoma novo
mehatronično podvozje, ki integrira mehanične funkcije in elektronske kontrole, napreden
sistem sprednjih luči, kamera, ki bere prometne znake, in tehnologija sedežev z visoko stopnjo
ergonomije.
"Oplova misija, da visoke tehnološke inovacije postanejo cenovno dostopne, se je pri insignii pokazala za zelo uspešno. Zdaj smo si postavili še višje cilje: večino teh značilnosti z novo Astro prenesti v razred kompaktnih vozil," je povedal Hans Demant, direktor Opla.
S 4,42 metri dolžine in 71 milimetri daljšo medosno razdaljo naj bi astra nudila več prostora in boljše počutje potnikov tako na sprednjih kot zadnjih sedežih. Veliko dela je bilo vloženega tudi v aerodinamiko. Zadnja prema je na novo razvita, koloteki so širši, dodatno naj bi bili izboljšani odzivnost in stabilnost, pri čemer udobje potnikov naj ne bi trpelo.
Osem motorjev
Sprva bo na voljo osem motorjev, vsi razen osnovnih bodo opremljeni s šeststopenjskim
menjalnikom. Prvič pa bo predstavljen tudi nov avtomatski menjalnik s funkcijo Active
Select. Štirje motorji bodo dizli
s prostorninami od 1,3 do 2,0 litra prostornine in z močjo od 70 kW/95 KM do 118
kW/160 KM. Vsi so opremljeni s filtrom za trdne delce. Različica ecoFLEX s še posebej nizko porabo
goriva in emisijami CO2 bo prav tako del ponudbe. Štirje bencinski motorji pa imajo prostornino od
1,4 in 1,6 litra in nudijo moč od 74 kW/100 KM do 132 kW/180 KM. Nov 1,4 turbo motor z 103 kW/140
KM bo zamenjal 1,8-litrski motor.
Kako pomembna je novinka za Opel, ki ima že tako polno drugih skrbi, pove podatek, da je astra doslej pomenila tretjino prodaje Opla, s povprečnim prodajnim obsegom skoraj 500 tisoč vozil na leto, uvrščala pa se je tudi med tri najbolj prodajane avtomobile svojega razreda v Evropi.