"Tako boste imeli vedno uravnotežen avto, sicer bo kar naprej podkrmarjen," pravi Granda in pojasnjuje, da bi morali ob normalni vožnji tisti, ki na leto prevozijo 12 tisoč kilometrov, gume obrniti tudi med letom, tisti, ki vozijo zelo agresivno, pa še veliko prej.
Enakomerno ohranjanje profila na pnevmatikah se bo za dobro potezo lahko izkazalo v deževnih dneh, ko obstaja nevarnost akvaplaninga (navoza na vodno površino). "Do tega pojava pride, ko profil pnevmatike ni več sposoben odvesti določene količine vode na cestišču. Takrat pnevmatika izgubi stik s podlago in po domače povedano zaplava, zavornega učinka ni, vozilo pa enostavno drsi po vodni podlagi,“ pojasnjuje Granda in dodaja: “Za akvaplaning ni potrebnega veliko dežja, odvisen je od globine profila pnevmatik. Če je ta manjši, za splavanje zadostuje že nizek nivo vode na cesti.“
Ravnanje pri akvaplaningu
Pravilen odziv pri navozu na vodno površino je, da stisnemo sklopko, volan pa primemo čim trše, da nam ga ne zasuka in ne končamo v ogradi ali jarku. Velikokrat opažamo, da tisti, ki nimajo ABS, tudi pri zaviranju vrtijo volan. Če so kolesa blokirana, lahko volan vrtimo od skrajno leve do skrajno desne lege, pa ne bomo storili nič, da bi vozilo spremenilo smer,“ razlaga inštruktor varne vožnje.
Biser iz vašega članka: "Nikdar še ni slaba guma dohitevala boljše in obratno. " WTF?