Prodaja znamk Opel/Vauxhall je v letu 2022 medletno upadla za 12 odstotkov, znamka je v Evropi (EU, UK, EFTA) skupno prodala 428.145 avtomobilov. Njegov tržni delež je padel s 4,1 na 3,8 odstotka. Če primerjamo s situacijo pred 15 leti, je takrat Opel prodal več kot 400.000 primerkov zgolj enega modela – corse.
Opel je bil od leta 2017 pod okriljem francoskega PSA, pozneje so jo vključili v koncern Stellantis, kjer pa v znamki vidijo potencial. Oplova prihodnost znotraj skupine Stellantis je varna, skupaj z dvema nemškima montažnima obratoma znamke, je dejal evropski šef skupine Uwe Hochgeschurtz. »Z znamko sem zadovoljen. Zelo sem zadovoljen tudi s portfeljem,« je Hochgeschurtz povedal v intervjuju za revijo Automobilwoche. »Opel je in bo ostal – tako kot vse druge znamke znotraj koncerna Stellantis – neodvisna znamka, ki ima veliko vrednost,« je še dodal.
Opel je globalna znamka
Tovarni v Ruesselsheimu ni treba skrbeti za prihodnost, saj so tja preselili proizvodnjo DS4 in astre. Prav tako naj bi bila zagotovljena prihodnost tovarne v Eisensachu, čeprav tam trenutno izdelujejo le en model - grandland. Kje bodo izdelovali naslednika insignie, še ni jasno. Hochgeschurtz je izpostavil tudi Oplov oblikovalski center v Ruesselsheimu, ki ima po njegovih besedah potencial za razvoj tako uspešnih modelov, kot so corsa, mokka ali astra.
Po njegovih besedah so v ozadju padca prodaje Opla, pa tudi drugih ključnih evropskih znamk Stellantis, lanske logistične težave in nezmožnost dobave izdelanih avtomobilov trgovski mreži v posameznih državah. »Zaradi pomanjkanja voznikov tovornih vozil so prevozne zmogljivosti omejene. Zato smo trgovcem ponudili, da sami pridejo po avtomobile v naša skladišča,« je pojasnil Hochgeschurtz, ki je kot dobre izvozne trge za Opel označil tudi Latinsko Ameriko, Turčijo in Severno Afriko.
Malo železa,malo žice evo ti Opelice