Poleg proizvodnih težav in zamikanje prihoda novih vozil do končnih kupcev, ki jih povzroča globalno pomanjkanje čipov, se nemška industrija zdaj boji tudi ozkih grl pri dobavi magnezija. Slednji je nujno potreben za avtomobilsko in letalsko industrijo.
"Pričakuje se, da bodo sedanje zaloge magnezija v Nemčiji, pa tudi v vsej Evropi izčrpane najkasneje v nekaj tednih. Najkasneje do konca novembra 2021," je v nedavno objavljenem stališču opozorilo nemško Združenje za kovine.
Združenje je nemško vlado pozvalo, naj "nujno začne diplomatske pogovore s Kitajsko", da bi zagotovila dobavo magnezija za nemško industrijo. V primeru ozkega grla oskrbe v obsegu, grozijo "velike izgube v proizvodnji".
Ključ imajo Kitajci
Po podatkih nemškega združenja kar 95 odstotkov evropskega povpraševanja po magneziju trenutno pokriva kitajski izvoz. Kitajska je v okviru prizadevanj za zmanjšanje lastne porabe energije v zadnjem času drastično zmanjšala proizvodnjo magnezija. "Na podlagi različnih virov je mogoče domnevati, da je bilo najmanj 31 tovarn magnezija v najpomembnejših svetovnih centrih za proizvodnjo magnezija na Kitajskem zaprtih, ali pa so morali zmanjšati svojo proizvodnjo za 50 odstotkov," poroča trgovsko združenje.
Kovina je potrebna v celotni industrijski: v avtomobilski, letalski, gradbeni in embalažni industriji ter v strojništvu in pri proizvodnji jekla.