Na prvi pogled izgleda kot klasični BMW serije 3, a je daleč od tega. 330e iPerformance je priključnih hibrid, s katerim se lahko od Ljubljane do Kamnika peljete skoraj brez emisij. Tehnika je odlična, zagotavlja tako športne vozne sposobnosti, kot uglajeno in tiho vožnjo, ki ji dizli niso kos. A smo po drugi strani našteli kar nekaj minusov. Med temi ni cene, kot smo si sprva mislili. Test.
1000 kilometrov avtonomije, robat zagon zaradi dizelskega motorja, večja obremenitev okolja in nekoliko višja cena, ali na drugi strani silovit pospešek, brezemisijska vožnja, pa nekaj manjši prtljažnik, nenavadno zaviranje in pogostejše ustavljanje na bencinskih postajah ter polnilnih postajah za električne avtomobile. Je lahko priključni hibrid BMW trojke z oznako 330e iPerformance že zamenjava za dizelsko trojko? To smo želeli ugotoviti na tokratnem testu.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Primerjaj raje za avtomobile istega razreda in iste moči.
poznam tipa ki je celo življenje vozil BMW-je 5 serije in prešaltal na peugeota ,mu je žal da se je kdaj vsedel v BMW-ja ,ker se vozi preko 1000 km v eno smer in s težko nogo ,ker vozi preko… ...prikaži več 200 km/h kjer mu cesta dopušča ,precej manj goriva porabi ,pa primerjam benciraja ker dizlov ne mara,za dizla pa ki ga ima peugeot bmw še ni dorastel
No priznam, da če je na elektriko (hibrid) pa so tile podatki zelo impresivni, a še vedno ni to tisto top od tehnike hibridov, ki jih svet ponuja. Rešuje ga samo "firma"